Samen bevallen 1ste les gehad!

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal!

Schiet nu echt op he?!
Heb er heel veel zin in!

Vorige week maandag begonnen met de 1ste les cursus Samen bevallen.
Het is me zo goed (bevallen) Haha ik heb nu al zin in les2
Het is zo bijzonder vrouwen om je heen te hebben die net zover zijn.
En al je kwaaltjes te delen.

Zijn er nog meer vrouwen hier begonnen met deze of andere cursus?

Liefs mama natas

hoi hoi,

Ben erg benieuwd wat jullie allemaal doen, welke info jullie samen krijgen etc. Heb ook over een partnercursus nagedacht maar ben nu bezig met zwangerschapsgym (Mensendieck). Bevalt me erg goed en de lerares  is erg aardig en geeft goede uitleg. De oefeningen zijn zoooo ontspannend dat je er bijna in slaap valt (heerlijk).
Ik was ook erg nieuwsgierig wie de overige zwangere in mijn groepje zouden zijn, allemaal leuke en gezellige zwangere!

Veel plezier met de cursus en  laat nog wat van je horen wat jullie allemaal doen.

groetjes Sylvia  

Hoi, mijn vriend en ik hebben volgende week dinsdag de laatste keer cursus ''samen bevallen''. Dan wordt er gelijk een datum gemaakt voor een terugkomdag.
Dit is 4 weken nadat de laatste van de groep is bevallen.
Wij hebben erg veel aan de cursus gehad en zijn er steeds met plezier heengegaan.
Ik kan deze cursus iedereen ook aanraden.

liefs Suus
33 weken zwanger

Ik heb vanavond mijn eerste les, veilig bevallen gehad. Weet nog niet goed wat ik er van moet denken, het ging nu vooral over hoe je het beste kunt staan en zitten als je last hebt van je bekken. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik yoga gedaan, dit vond ik wel leuk .

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan