Samen met die vervelende rode duivels terug van vakntie.

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer, was lekker 3 weken naar de camping in Tiel, alleen balen van die regen, en nu ik weer moet werken wordt het mooi weer .... GRRRR !!!!!

Afgelopen zondag terug gekomen en ook ongesteld geworden ..... had gehoopt dat het weg zou blijven maar helaas. Maar aan de andere kant is het misschien ook wel goed.
Vrijdag 8 juli heb ik die miskraam gehad, was toen 7 weken ongeveer. Dus op zich ben ik netjes op tijd daarna ongesteld geworden en voel ik nu pas dat mijn lichaam weer helemaal goed functioneerd. Dus daarom is het misschien wel goed geweest om nu ongesteld te worden.

Deze maand gaan we er wel weer helemaal voor, want het gevoel van zwanger zijn is echt TOPPIE en ik gun het iedereen hier zo !!!!!!!

Ik hou ook een weblog bij ..... jullie zijn welkom om een keertje te komen kijken.
kleine van Os

Iedereen heel veel succes en we spreken elkaar weer !!!

Liefs Belinda.

Hihi, grappig, ik las net even jullie introduktie op je eigen site. Zo kom ik ook aan mijn vriend! Waar die moderne techniek niet goed voor kan zijn. Ik vervloek computers vaak, maar zo nooit zo gelukkig zijn geworden, als ik mijn vriend zo niet had ontmoet!

hoi belinda

wat jammer zeg echt jij loopt hier ook al een tijdje ik ken je nog wel van het zwanger worden forum..

ik ben inmidels hier en naar als het zwanger worden langer duurt verhuist..alleen daar is het zo stil..

ik hoopte ook na me vroegtijdige miskraam dat het gelijk weer raak zou zijn.maar helaas werd ik ook ongi..alleen iets te vroeg .

ik hoop dat je ook heeeeeeeeeeel snel zwanger weer mag zijn..want ik gun het iedereen.

liefs maantje

Terug
Bovenaan