Samen naar de Jonge gezinnen beurs?

A

Anoniem

Guest
Ik had al een topic geopend om te vragen wie er naar de beurs gaan, maar nu kreeg ik ook het idee dat er mensen zijn die het leuk vinden om af te spreken. Nu gooi ik dus maar een balletje op,

Wie vindt het leuk om op vrijdag 31 oktober met een groep van het forum, uiteraard met kind, naar de beurs te gaan? Het is in Utrecht. Laat je het even weten als je het ook leuk vindt?

Wie gaat er mee?
Linda (Kezfan) met Marissa

Hoi,
het lijkt mij ook wel gezellig om met een forum-groepje te gaan, dus bij deze, ik ga mee! Samen met mijn dochter Daniëlle,
groetjes van Sonja.

Hallo!

Wat een leuk idee. Ik zit alleen pas net weer op het forum na er een jaar uit te zijn geweest.. Ik vind het hier hartstikke leuk, maar weet niet hoe jullie daar over denken!

Ik ga graag mee hoor, met me mooie meisje!

Ik ben 27 en woon in Leerdam, kom oorspronkelijk uit Vianen (utrecht).

Liefs,

Iloontje

Het lijkt mij ook wel gezellie, maar ik werk altijd op woe -vrij en zit een beetje krap met mijn dagen dus helaas..

ben wel errug nieuwsgierig naar iedereen ;-)

Evelien

Hoi Linda,

ik ben vrijdag altijd vrij, dus bij deze lijkt het me ook heel gezellig!! En natuurlijk met kind....die van mij loopt al een tijdje, dus dat wordt opletten geblazen!

Ik heb het in de agenda gezet!

Lijkt me wel leuk om met een paar dames af te spreken!

Groetjes
Angel

Lijkt me leuk!! En zeker jullie te zien!!

Linda ik kom uit Etten-leur (nabij Breda)!

X Saskia
mv Rik 04/07/07

helaas ik heb net van de week afgesproken om met mijn schoonzus op een andere dan te gaan dan is ze vrij...
jullie heel veel plezier...
anders was ik zeker mee gegaan...
liefs

@tinylove

Natuurlijk vinden we het ontzettend leuk als je mee gaat. Maakt niet uit hoor dat je een tijd afwezig bent geweest. Is alleen maar gezellig.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan