Samen of alleen testen?

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Als jullie een test doen, is dat dan alleen of met je vriend erbij?
Het lijkt mij namelijk erg leuk om een test te doen en mijn mannetje s'avonds te verrassen met een klein cadeautje (speentje ofzo).

Aan de andere kant lijkt het me ook mooi om samen op de uitslag van de test te wachten.

Hoe doen jullie dat?

Hoi,

Wij hebben de test samen gedaan. Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat we dat niet samen zouden doen. Het is zo'n spannend en intiem moment, die eerste reaktie als blijkt dat je zwanger bent, dat zou ik hem ook niet willen laten missen.

Aan de andere kant, is het natuurlijk ook leuk om hem op die manier 's avonds te verrassen. Ik zou daar alleen niet zo snel voor kiezen. Ik denk trouwens ook dat mijn man (die  zit rond de NOD ook behoorlijk in de zenuwen en vraagt elke keer of ik al ongesteld ben) het niet op prijs zou stellen  als  hij dat niet mee zou  mogen maken.

Maar goed, iedereen beleeft het op zijn eigen manier. Je moet gewoon doen waar je zelf het beste gevoel bij hebt (lekkere dooddoener,  sorry).

Lisa  

hoi hoi

ik zou persoonljk zelf samen testen, ik wil graag t gezicht zien van me vriend als ik zou zeggen met de test in me hand dat we zwanger zijn.
maar als jij denk dat je je vriend daar mee zou verrassen door hem een cadeautje te geven dan zou ik dat doen.
gewoon doen waar je een goed gevoel bij heb

groetjesssssssss

debby

Wij hebben samen getest!! Vond ik fijn, kan je blijdschap of verdreit samen delen, bij ons was de test negatief, nou konden we lekker even dicht bij elkaar kruipen.... elkaar even troosten en weer verder met goede moed, dat vond ik fijn!! en als het anders was geweest dat samen delen, maar inderdaad doe wat je zelf leuk vind!!!

groetjes!!

Samen testen. Heb ik de eerste keer ook gedaan en zou ik nu weer doen. Het is toch echt dat je samen kunt verwerken wat de uitslag is.

groetjes Maris

Hey meiden,

Ook wij hebben tot nu toe samen getest. Mijn vriend vind het ook niet leuk als ik het alleen doe, maar laatst vertelde hij dat hij het niet erg vind als ik het doe terwijl hij weg is want zo'n kadotje krijgen vind ie volgens mij ook wel leuk....

Ik zou zeggen, doe de eerste keer lekker samen en kijk wat je er van vind, dan kun je bij een tweede keer (als die al uberhaupt nodig is) misschien beter beslissen wat je fijner/leuker vind.

Kus mama22

Hoi,
Ik weet nog goed dat ik van onze eerste zwanger was en 's nachts bij mijn ouders sliep (wonen aan de andere kant van nederland). Ik werd om 3 uur 's nachts wakker en hielt het niet meer van de nieuwschierigheid..... ik had een test in mijn tas zitten en heb dus stiekem 's nachts getest. Toch vreemd zo midden in de nacht in je eentje. Het liefst had ik mijn vriend wel direct willen bellen 's nachts, maar ik ben wel met een glimlach om mijn mond weer in slaap gevallen. De volgende keer doe ik het toch denk ik samen!
Het heeft alletwee wel wat. Als je het alleen doet, kun je hem inderdaad op een leuke manier verrassen, maar samen testen heeft natuurlijk ook wel wat!
Suc - 6
Groetjes van Amber mv Britt

bij mijn eerste heb ik in me eentje getest omdat mijn man pas 's nachts thuis kwam van zijn werk, ik ben van blijdschap direct naar me ouders gefiets met de test en aan hun laten zien haha, en ze hadden tegen niemand wat gezegd,
nu zijn we bezig met de tweede en ik heb al een paar keer een test gedaan door de maanden heen, en de ene keer was ik alleen en de andere keer was me man erbij,

groetjes linda

Terug
Bovenaan