Samen op de fiets, de eerste keer

A

Anoniem

Guest
Hoera, eindelijk samen gefietst daar heb ik zo lang naar uitgekeken. Vanochtend naar KDV gefietst met het nieuwe kinderzitje. Benjamin vond het geweldig en zijn moeder nog meer !!!!!!!!!
Vanochtend fietste we lekker in het zonnetje en vanmiddag in de regen maar ook dat was zelfs leuk.
We hebben nu 1 auto weggedaan dus ben zo blij dat we samen kunnen fietsen.
Hoe is dat bij jullie?
Marieke

he hoi

dat is toch mooi! lekker op de fiets?
dat wil ik ook straks.
we gaan volgende week eerst op vakantie na tunesie
en als we terug komen gaan we samen nieuwe zitjes kopen voor op de fiets.
hoop dat het dan wel nog een beetje redelijk weer is.
hoe oud is je zoontje?
rianka is net 8 maand.
ze zit wel rechtop en blijft ook wel zitten,maar gaat nog  niet uit haar zelf rechtop zitten.mijn gevoel zegt ook een beetje;ik ga niet eerde fietsen als ze goed en uit haar zelf rechtop zit.

groetjes renate mv rianka (8-2-07)

Fantastisch is dat, hé?! Wij zijn afgelopen zondag erop uitgeweest op de fiets , ook voor het eerst in zijn zitje :) Hij zat de heenweg als een plank, armpjes strak naar beneden en maar voor hem uit kijken, hahahaha...terug begon hij wat te babbelen :)
Ik wacht nog even wat langer tot hij steviger zit, want hij wiebelde toch best veel met zijn hoofdje, hij is nu bijna 9 maanden; dus nog tijd zat ;)

Groetjes, vonneg

oh wat leuk he!
Berend vindt het nog steeds best spannend, maar dat komt wel goed.

Alleen die regen due nu meer gaat komen, daar zoek ik nog een oplossing voor (ik plaats even een nieuw topiv over regencape gezocht)

Hi,
Ik kijk er ook al erg naar uit!
Tom is nu 7.5 maand oud, op het cb en in foldertjes werd geadviseerd er pas met 9 maanden mee te beginnen omdat ze nog niet stabiel genoeg zitten en daardoor de hobbels e.d. niet goed kunnen opvangen met hun ruggetje.

Dus ik wacht er ook nog even mee..
Maar kijk er echt wel super naar uit!

Liefs

hoi Nens82,
inderdaad is het beter te wachten met  de lange stukken tot ze 9maanden zijn. Hoewel ik veel mensen ken die er al eerder mee begonnen zijn en er geen problemen mee gehad hebben. Ik merk wel sinds ik met zoontje fiets (jaap is nu 9,5 mnd fietsen sinds 2 weken), hoeveel de wegen en fietspaden hobbelen. Je ziet dat jochie soms helemaal heen en weer geschud worden, terwijl ik in jaren ervoor zo vaak over die wegen heb gereden zonder me me van die hobbels en kuilen bewust geweest te zijn...!
Maar inderdaad is het heerlijk: jaap gilt van plezier op de fiets, wij zitten er stralend achter!
Veel fietsplezier allemaal!!
Groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

ik wil ook zooooo graag fietsen maar goewan kan nog niet zo lang goed zitten, erg jammer, hij kan alles zelfs langs de tafel lopen maar zitten doet hij met een been naar voren en de andere naar achter, ja dat kan niet in een fietsstoeltje. in de kinderstoel ondersteunen we hem met een voedingskussen, maja dat is op de fiets niet zo handig, hij zit ook alleen in de stoel met eten........ nog maar even afwachten dus,

wij gaan straks wel fietsen met een skipak aan.ihihihi

Terug
Bovenaan