samen trekking in buik

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Sinds afgelopen  maandag (de week daarvoor was klusweek) heb ik last van iets wat ik niet anders kan omschrijven dan dat er iets samentrekt in mijn buik en weer los laat.

Voel dit vooral in de avond uren en s'nachts.
Tevens moet ik veel plassen.

Volgende week is mijn nod al weet ik niet precies wanneer want sinds ik gestopt ben met de pil  is het 30 en 28 dagen geweest.

Wie weet wat dit zou kunnen zijn?

Groetjes moi28

Hoi moi28

Heel bekend je verhaal ik heb ook al een paar dagen last van een raar gevoel in mijn buik. Ik kan het ook niet goed omschrijven wat het is. Hel vele lassen komt me ook bekend voor soms wel om de tien minuten. Sinds een par dagen heb ik ook last van gevoelige borsten/tepels. Ik heb hiervoor drie keer achter elkaar een bloeding gehad om de week en nu al twee en een halve week niet en heb 7 november mijn NOD als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen. Ik kan verder geen antwoord geven op je vraag maar vond het wel leuk dat ik herkenning zag bij je verhaal.

Groetjes Russell

Hoi Russell,

Ah fijn dat iemand het herkend, maar ja we moeten afwachten.

En pijn aan mijn tepels nee, wel toen ik straks de trap af liep dat ik d8 van oei mijn borsten zijn gevoelig net hetzelfde gevoel als dat je aan het eind zit van het doorslikken van de pil wat ik nog als eens deed als het zomer van.
Gewoon een vreemd gevoel als er wat beweging in zit.

We wachten af......

Liefs moi28

Terug
Bovenaan