Wat geeft mijn dochter me een energie! Heerlijk om te zien hoe ze op alles reageert. Ze is nu 1,5 jaar en doet alles na. Dat geeft soms hele gekke taferelen... Zo moest ik de eerste maanden een aantal keer per dag over geven. Als ik dan vergat de deur dicht te doen dan kwam ze er gezellig bij staan. Ze boog zich dan net als ik over de wc en deed net alsof ze ook moest spugen. Ik heb nog nooit zo gezellig gekotst!
Ik dacht dat ze niet zo in de gaten had dat ik zwanger was. Maar de laatste tijd is ze wel heel erg jaloers opeens. Niet praktisch met allemaal oppas kindjes in huis. Maar goed, liever met die kinderen oefenen daarmee om te gaan dan strakjes met de baby. Ze heeft ook opeens veel interesse in een pop.
Een kindje dat rond huppelt maakt het zwaar en juist erg dragelijk.
Hoe reageren jullie kinderen (of neefjes en nichtjes enzo) op de zwangerschap?
Ik dacht dat ze niet zo in de gaten had dat ik zwanger was. Maar de laatste tijd is ze wel heel erg jaloers opeens. Niet praktisch met allemaal oppas kindjes in huis. Maar goed, liever met die kinderen oefenen daarmee om te gaan dan strakjes met de baby. Ze heeft ook opeens veel interesse in een pop.
Een kindje dat rond huppelt maakt het zwaar en juist erg dragelijk.
Hoe reageren jullie kinderen (of neefjes en nichtjes enzo) op de zwangerschap?