Samen zwanger!!!

Hallo allemaal
Zo bij ons in de familie is er iets bijzonders aan de hand. Een zus van mij is nu 34 weken zwanger van haar 5e kindje, zelf ben ik 25 weken zwanger van ons 4e kindje, onze schoonzus is 17 weken zwanger van haar 3e kindje, nog een zus is 15 weken zwanger van haar 4e kindje en dan nog een zus 13 weken zwanger van haar 3e kindje!
Dus 4 zussen en 1 schoonzus. Mijn jongste broertje(16) zei met Nieuwjaar: hebben jullie allemaal te veel gegeten ofzo er zijn vandaag al 5 dikke buiken langs gekomen. Groetjes
 
Wat leuk! En wat gezellig zo'n grote familie. Bij ons waren er vaak 3 tegelijk zwanger. Ik ben de jongste en "laat" moeder geworden dus bij mij thuis was ik de enige. Bij mijn schoonfamilie zijn er tegenwoordig 1 of 2 zwanger. Ik kom zelf uit een gezin van 7 kinderen en mijn man uit een gezin van 6. Heerlijk hoor.
 
LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo was ik eens zwanger met mijn zus (allebei in dezelfde week uitgerekend!) Op datzelfde moment ook samen zwanger met 2 schoonzussen, ik in januari uitgerekend zij in februari en april.
Ik vond het erg leuk en er was helemaal geen competitie... lekker keuvelen over babydingen... heerlijk hoor.

Geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan