Samen zwangeren (en eten)

Nu ik erg blij ben dat ik dit forum gevonden heb en dat we alles aan elkaar kunnen vragen bedacht ik dat het misschien een idee is om dit een dagje live te doen ergens halverwege januari. Als het goed is voelt iedereen zich dan al stukke beter dan de afgelopen weken en heeft iedereen een echo om mee te showen.

Sowieso vindt ik dat alle mama's zoals jacqueline het verdienen om even gezellig te zijn en blij te zijn met (misschien wel nieuwe) vriendinnen en lekker even te genieten.

Gezien we best verspreid wonen zat ik te denken aan Utrecht omgeving.

We kunnen ervoor kiezen gezellig wat te drinken en eten en "live" kennis te maken of er iets van een thema aanhangen met vragen aan elkaar etc. Ik hou bijvoorbeeld ook erg van koken(ook nu) en draai met alle plezier van alles in elkaar waar we van kunnen smikkelen(gelukkig doen we dat allemaal nu ;) ) misschien vinden anderen dat ook leuk. (surinaams of Italiaans zijn specialiteiten)

Wie vindt dit leuk om te doen medio januari? Heb je ideeen, deel vooral!

Lijkt mij wel een goed en leuk plan :D
Met een thema erbij heb je misschien wel gelijk iets om het ijs mee te breken.
En eten gaat er altijd wel in (altijd al gehad en nu nog steeds ondanks de misselijkheid)

Leuk idee!!! Kies er alleen zelf voor om het nog even wat verder op te schuiven.. Maart ofzow..? In januari ben je weer zo weersafhankelijk als sommige een eindje moeten rijden... En er mag voor altijd gekookt worden hahahaha italiaans en surinaams! Lekker hoor!!

Ja superleuk idee!! Ik vind januari prima, we kunnen altijd nog kijken met weer enzo. Vorig jaar was nu ook sneeuw en heb je t veels te warm in je winterjas. Foontje ik vind het een topidee!

had er zelf idd ook al aan gedacht
het lijkt me super gezellig, maar wil graag ruim van te voren een datum, zodat ik thuis alles goed geregeld achter kan laten.
Hihi en koken wil ik wel, maar ben geen prinses
Eten daarentegen ben ik een vorstin in hahahahhaha

Leuk idee!! Ik vind het ook wel leuk om te koken, maar dat maakt een locatie misschien lastiger? Het maakt mij niet veel uit of het januari is of maart. Vind het beide prima. Maar leuk initiatief!!

Ik haak hier af meiden..ik zit al op een oud forum van deze site en wij zijn met een groepje naar prive Hyves verhuisd, allemaal meiden die een miskraam hebben gehad. Daar zitten we al 3,5 jaar en dat is echt een hechte vriendengroep geworden.

Vind het wel leuk om hier te schrijven enzo, maar persoonlijk contact hoeft op dit moment nog niet, wellicht later...

Leuk idee hoor!!!!
We wachten het weer nog even af en dan zien we wel verder.
Ik denk dat ik dan wel met de trein kom, of er moeten meerdere meiden vanuit Friesland gaan? Vind carpoolen ook gezellig!

Terug
Bovenaan