Nu ik erg blij ben dat ik dit forum gevonden heb en dat we alles aan elkaar kunnen vragen bedacht ik dat het misschien een idee is om dit een dagje live te doen ergens halverwege januari. Als het goed is voelt iedereen zich dan al stukke beter dan de afgelopen weken en heeft iedereen een echo om mee te showen.
Sowieso vindt ik dat alle mama's zoals jacqueline het verdienen om even gezellig te zijn en blij te zijn met (misschien wel nieuwe) vriendinnen en lekker even te genieten.
Gezien we best verspreid wonen zat ik te denken aan Utrecht omgeving.
We kunnen ervoor kiezen gezellig wat te drinken en eten en "live" kennis te maken of er iets van een thema aanhangen met vragen aan elkaar etc. Ik hou bijvoorbeeld ook erg van koken(ook nu) en draai met alle plezier van alles in elkaar waar we van kunnen smikkelen(gelukkig doen we dat allemaal nu ) misschien vinden anderen dat ook leuk. (surinaams of Italiaans zijn specialiteiten)
Wie vindt dit leuk om te doen medio januari? Heb je ideeen, deel vooral!
Sowieso vindt ik dat alle mama's zoals jacqueline het verdienen om even gezellig te zijn en blij te zijn met (misschien wel nieuwe) vriendinnen en lekker even te genieten.
Gezien we best verspreid wonen zat ik te denken aan Utrecht omgeving.
We kunnen ervoor kiezen gezellig wat te drinken en eten en "live" kennis te maken of er iets van een thema aanhangen met vragen aan elkaar etc. Ik hou bijvoorbeeld ook erg van koken(ook nu) en draai met alle plezier van alles in elkaar waar we van kunnen smikkelen(gelukkig doen we dat allemaal nu ) misschien vinden anderen dat ook leuk. (surinaams of Italiaans zijn specialiteiten)
Wie vindt dit leuk om te doen medio januari? Heb je ideeen, deel vooral!