Hallo Bab,
Hier weer een bericht van mij.
Van haag heb ik helaas niks meer gehoord.
En ik vind het ook zo leuk om berichten te lezen, dus reageer ik maar meteen,
nu ik je bericht zie staan.
Ik moet inderdaad 2 weken wachten, maar ze zei dat ik (als de ongi er nog niet was) rustig nog een tijd kon wachten, moest dan wel een test doen. En dan nog een paar dagen afwachten. Als de ongi er dan nog niet is, dan moet ik even een afspraak
maken en dan zien we wel wat en waarom.
Ik ben inderdaad vandaag ook nog even gaan bloed prikken.
Waren het een keer vergeten, me te laten doen.
En daar moest een week tussen zitten, met de afspraak die ik daar vorige week had.
En eigenlijk weet ik niet wanneer daar de uitslag van binnen komt.
Maar tegen die tijd dat ik moet gaan bellen, (om welke reden dan ook, zwanger, nog geen menstruatie, of wat dan ook) hoor ik van haar wel of het bloed goed was.
Volgende week moet mijn man weer een potje naar het ziekenhuis brengen.
Vorige keer (7 weken geleden) was het niet zo goed.
En dan moet je schijnbaar 7 weken wachten, omdat je dan in een nieuwe ronde zit.
En mocht ik zwanger zijn, dan is het overbodig geweest, mocht ik niet zwanger zijn, dan weten we in ieder geval, hoe het nu met zijn zaad gesteld is.
Wat een gedoe he.
Ik vind het niet zo leuk, dat iedereen precies weet dat ik mijn eisprong heb gehad, en dat ik aant wachten ben. Maar ja, de mensen vragen toch, hoe is het nu, en hoe gaat het. Met ons gaat het verder wel goed. Ben er gelukkig niet zo mee bezig, anders blijft het misschien daarom wel weer weg. Maar goed, nog steeds afwachten......
Eens even kijken hoe lang nog, ik ben 2 juni bij de gynecoloog geweest, en ik heb die 3 weken voor mezelf aangehouden, als de ongi er dan nog niet is, dat ik dan die afspraak maak. Dus dan zou ik na 2 weken, al meteen die test kunnen doen?
Dat is dus 16 juni ofzo. Dan zijn we het weekend weg. Misschien dat ik het dan beter kan doen, als ik terug kom, de 19e. Wil wel iets weten voor mijn verjaardag (25e!)
Jij ook succes, groetjes en tot mails. Vera x