samenlevingstest negatief

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

nou zaterdag en vandaag een samenlevingstest gehad en die waren allebei negatief. Plus het slijm in mijn baarmoeder is zeer weinig.

Dat is allemaal niet zo mooi, dan gaan we het met de clomid alleen niet redden. Eerst maar eens lekker op wintersport en de 23e terug naar de arts voor het behandelplan, zucht...

x Jolijn

Balen zeg, maar wie weet is het op een later moment wel beter. Er zijn vele factoren die invloed hebben, een griepje kan al veel verpesten. Wij hebben ook de eerste keer een hele slechte uitslag gehad en de tweede keer prima. (zat 2 maand tussen). Ik hoor hele verschillende verhalen over de waarde die aan de uitslag van een samenlevingstest wordt gehecht. In ons ziekenhuis voerden ze het wel uit, maar in andere ziekenhuizen doen ze het soms niet eens, begreep ik.

Sterke , want ik weet hoe veel impact zulk nieuws heeft.
Geniet van je wintersport.

Wenser

Hey meid!

Een negatieve samenlevingstest is te omzeilen met iui. Het zaad wordt dan in de baarmoeder gespoten en het slijm zit in de baarmoederhals. Ie weet is dit de oplossing voor jullie icm hormonen om je slijmvlies dikker te maken.

De samenlevingstest kan erg uiteenlopende uitkomten hebben bij dezelfde personen. Daarom wordt deze bij ons niet gedaan. Alles was bij ons in orde en het is iui geworden. Een evt slechte samenleving wordt hiermee omzeilt.

Geniet eerst lekker van je vakantie, je hebt het verdient!

Ook bij ons werd geen samenlevingstest gedaan. Vanwege het varierende resultaat dat het kan geven. Dus geef de moed nog niet op. Ik heb begrepen dat in de ziekenhuizen waar ze het wel doen, vaak een 2e test volgt. Misschien dat het de volgende keer beter is. En anders zul je waarschijnlijk wel sneller, verder het traject in kunnen. Misschien ook weer een positief puntje. Dat je niet eerst een half jaar hoeft te klooien met de clomid en dan pas doorgaat naar de volgende stap.

Sterkte in ieder geval.

Ik heb er allemaal geen ervaring mee maar kan me indenken dat dit niet tof is!!
Miss is de 2 de test beter!!
geniet van je wintersport vakantie!!

Toi toi toi!!!

Lieve groetjes

Hai meid,

Wat een teleurstelling zeg! Balen! Ik heb er (nog) geen ervaring mee dus ik heb verder geen advies voor je maar ik wil je wel een hele dikke knuffel geven en ga lekker van je vakantie genieten, die hebben jullie dubbel en dwars verdiend!

Dikke knuff Lynn.

Ohh wat balen meid!!! Veel plezier op skivakantie en hopelijk snel actie! Sterkte maar... Blijf positief!

Terug
Bovenaan