samenlevingstest...... wat gebeurt er daarna als..........

Hallo lieve allemaal,

maak me klein beetje zorgen.
Heb morgen een samenlevingstest (2e vorige keer was eisprong er nog niet) en ben eigenlijk een beetje bang dat uitslag negatief is.

Wie kan mij vertellen wat er gebeurt als idd zijn zwemmers niet actief zijn door mij?? welke behandelingen kunnen we verwachten enz?

Maar ja natuurlijk ook, wat als positief is? wordt het dan, gewoon aan clomid blijven en doorklussen??

Ben erg benieuwd of jullie mij kunnen helpen,
Alvast bedankt,

Liefs Sylvia

Hoi Sylvia,

Is er bij je man een spermaonderzoek geweest? Het kan natuurlijk gebeuren dat het sperma onderzoek goed was maar dat zijn cellen niet in jouw baarmoeder kunnen overleven. maar als je op deze site kijkt http://www.fertiliteit.info/ staat er wat meer over.

maar in het kort, Maar mocht de test negatief uitkomen dan kan je kiezen voor KI (kunstmatige inseminatie) Zoals IUI,IVF of ICSI. Maar op die site staat het heel duidelijk.

Maar maakt je nu in elk geval geen zorgen! eerst het onderzoek en dan de uitslag. Je krijgt de uitslag gelijk. Ik mocht toen ook nog eventjes kijken onder de loep en zag de spermacellen van mijn man zwemmen! Kon ik eindelijk weer eens lachen!

Succes!! Ester

Lieve Sylvia,

Hoe is het gegaan ?
Ik hoop voor jullie dat de uitslag is meegevallen en dat er voldoende 'zwemmertjes' waren

Hou ons op de hoogte !

Liefs, SunshineJo

Hallo beide (sorry naam ff kwijt)

Gister inderdaad bij Gyn geweest en tja beetje raar gelopen eigenlijk.

2 mnd geleden had ik 3 dgn voor mijn NOD een positieve test. week later week lang bloeding, dus geen posi test meer. Volgens verloskundige zijn testen tegenwoordig zo gevoelig dat je bij de "reis" van je ei, door je eileider ook al soortgelijk hormoon aanmaakt waardoor test posi kan zijn.

gyn zegt dus:
JIJ BENT WEL DEGELIJK ZWANGER GEWEEST! posi test is posi test. is discussie tussen gyns en VK's VK's vinden hun verhaal makkelijker voor verwerking. kan zo zijn, maar niet als je al zo lang probeert.

Dus positief gezien, kan ik dus dmv Clomid zwanger worden!!! moet wel blijven lijnen van de gyn (ben nu 95) heb een aantal maanden clomid gehad indien niet effect heeft gehad moet ik terugkomen. dan gaat ze andere medicijnen proberen.

Wel nog echo gehad en heb een mooi follikel van 15,7 MM. blijven klussen de komende dagen en zij verwwacht dat het dan goed komt binnenkort, dusssss

hopen en duimen!

Liefs Sylvia

Hoi Sylvia,

Fijn om te horen dat je een eitje hebt van 15,7 mm, nog ff doorgroeien en dan.....
en ook fijn om te horen dat je dus toch zwanger kunt worden met clomid! Het is idd een raar verhaal van je gyn en vk. een posi test lijkt mij ook gewoon posi. en niet dat je al iets aanmaakt in je eileider, dan zouden er wel meer testen posi zijn terwijl het blijkbaar volgens hun niet zo is. Maar goed. blijft denk ik een lange discussie.

Succes met klussen!!

Liefs Ester

Terug
Bovenaan