Samenlevingstest

Hallo meiden,

Vanmorgen een test na samenleving gehad. Nou dat was snel bekeken: geen levende zaadcellen gevonden. Zo onwijs balen omdat je hoopt dat je gelijk goed bericht krijgt. Wat nu?? Woensdag nogmaals omdat het moment wellicht niet goed zou zijn. Als het dan weer negatief is, hebben we echt een probleem en zullen we naar een oplossing moeten zoeken.

Het is wel weer ff schrikken als je het te horen krijgt. Maar goed, we houden de de moed er maar in.

Net als meer meiden hier op het forum, ik voel me wel depri nu.

Heeft er nog iemand ervaring met een negatieve test na samenleving???

Groetjes,
Anne

Hallo Anne,

wat vervelend dat die uitslag negatief is. Ik hoop voor je dat je woensdag beter nieuws krijgt. Als de samenlevingstest dan weer negatief blijkt, dan kunnen de spermacellen dus niet overleven, tenzij je man niet genoeg goede spermacellen produceert, want dan kan het dus ook aan de kwaliteit van het sperma zelf liggen.

Weet je wat er verder gaat gebeuren als de test negatief is? Ik heb daar namelijk geen ervaring mee. Bij ons was alles goed.

Veel sterkte woensdag.
Groeten, Bianca

Wat jammer Anne!!

Ook ik hoop dat je woensdag beter nieuws krijgt. Misschien kom je nu in aanmerking voor IUI Dan hoeven ze niet door de vijandigheid heen. Ik hoop dat er snel een oplossing voor komt!

Veel sterkte en succes,

Liefs Claudy

Hoi Anne,

Wat een rot nieuws joh! Dat vewacht je ook niet toch! Is het zaad van je vriend al eens onderzocht en was het toen wel in orde?

Lijkt mij heel moeilijk als zoiets hoort, je houdt er natuurlijk wel rekening mee, maar toch schrik je enorm!!

Ik hoop dat het een moment opname is geweest en dat het woensdag beter is!

Kop op en sterkte

liefs moi xxx

Hoi Anne,

Vervelend om te horen omdat je het waarschijnlijk niet verwacht had.
Hopelijk is het de tweede keer beter.
Ik heb precies hetzelfde gehad helaas was bij ons de tweede keer ook niet goed omdat mijn servixslijm te taai was.
Ik moet nu wachten op een baarmoederfoto en vandaag heb ik het zaad van mijn man voor de tweede keer weggebracht. De eerste keer keken ze naar de hoeveelheid en kwaliteit en nu willen ze kijken of het zaad geschikt is voor IUI.
Als beiden goed zijn gaan we verder voor IUI.
Misschien heb je woensdag meer geluk,Sterkte.

Groetjes Daisy

HOi Anne,

Wat een nare uitslag joh. Echt vervelend voor je. Hoop ook dat het van de week beter is, misschien was het gewoon niet de juiste tijd in je cyclus.
Volgens mij kom je als het weer neg. is in aanmerking voor iui. Op zich niet leuk natuurlijk maar hoor daat wel veel positieve verhalen over.

Maar het blijft balen, kan me die depri gevoelens ook zo goed voorstellen. Had zelf vorig week ook een ernstig dipje.
Maar ja, het gaat wel weer over, we blijven gewoon positief en we hopen maar gewoon dat wel volgend jaar met zijn allen op het volgende forum zitten en wij de moeders zijn van 2005!!!

Liefs en sterkte!
Joan

Terug
Bovenaan