samenlevingstest

hoi dames,

heb even jullie hulp nodig.
ben gisteren bij de gyn geweest omdat we graag met iui willen beginnen.

hij gaf ons groen licht, want hij vond het een reele vraag (ja echt vakjargon haha)

nu gaan we wat laatste testjes doen voordat hij ermee wil beginnen zoals een samenlevingstest.

nu weet ik wel waar het voordient zo'n test, maar ik weet niet HOE ze dat doen, en hoelang zo'n uitslag duurt....

kan iemand me vertellen hoe dat in zijn werk gaat.
ik moet er morgenvroeg om 8.40 zijn.....vanavond dus ff goed klussen....!!

alvast heel erg bedankt!

iedereen weer een warme broeierige avond/nacht toegewenst!!

xx kimpansee

bij zo'n samenlevingtest nemen ze wat slijmvlies bij jou weg, ik geloof van je baarmoedermond of in je baarmoeder, dat weet ik niet meer precies, dat houden ze dan onder de microscoop om te kijken of ze de zwemmertjes van je man/vriend zien, dat is maar te hopen want dan noemen ze de test progressief, dat wil dus zeggen dat het zaad op weg is naar het eitje.
toch waren een aantal van deze testen bij ons negatief, ze hebben er wel 4 gedaan geloof ik en de laatste was hardstikke positief en toen was ik prompt nog zwanger ook, dus het is maar een momentopname volgens mij

groetjes sandra

Hoi hoi,omdat het dus heel vaak over moet,zoals Sandra ook schreef,doet mijn gyn deze test absoluut niet,het kan nl tot wel 6 a 8 keer testen voor ze de uitslag goed hebben en dan nog is die zker niet 100%.
Ik hoop voor je dat hij bij jou gelijk goed gaat.
Liefs
Snoop

Hallo Kimpansee,
ik ben voor zo'n test bij de huisarts geweest (ik heb het ook pas 1 keer gehad overigens).
Hij neemt inderdaad een klein beetje slijmvlies weg uit en legt dat onder een microscoop.
Het duurt maar heel even en je voelt er niets van. De test was bij mij overigens negatief.

Groeten Puck

Hoi Kimpansee, zoals de andere meiden al zeiden, nemen ze wat slijm weg uit je schede/rondom de baarmoeder mond en bekijkt dit onder de microscoop. Vraag of jezelf ook mag kijken als ze zwemmertjes zien. (is leuk om te zien) Het doet geen zeer ik kreeg de uitslag meteen. Maar houd er rekening mee dat als je niet in je vruchtbare periode zit en dus het slijm niet goed is (niet vruchtbaar dus) dat er geen zwemmertjes kunnen zijn. Het is een moment opname hoor kimpansee, dus niet gelijk negatief zijn als ze er geen zien hoor. Succes hoor meid, we horen het wel.

Liefs Molly.

lieve dames,

jullie hebben helemaal gelijk gehad,
het was zoals jullie het beschreven en het deed inderdaad geen pijn.

kreeg ook de uitslag gelijk! was ik erg verbaasd over!
helaas was er maar 1 zaadcel, en die was dood,
moet vrijdag weer terug voor samenlevingstest, ik heb zaterdag mijn ei!

maar als ik jullie verhalen lees over dat het een moment opname is.....nou, dat geeft me hoop en maakt dat ik me niet zo druk maak!

bedankt!!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan