Samenlevingstest

Hallo meiden!

Ik ben gisteren weer bij de gynaecoloog geweest voor nacontrole ivm met de laparoscopie die ik op 8-03 heb gehad. Ik had dezelfde middag al gehoord dat alles in orde was en dat mij eileiders goed toegankelijk zijn. Het was echt een pak van mijn hart. Ik merkte aan mezelf dat ik heel opgelucht was en dat ik weer enigzins positief over onze kinderwens kon nadenken. De laatste maanden was ik er negatief mee bezig, omdat ik erg bang was dat ik onvruchtbaar zou zijn. Nu wil de gynaecoloog in mijn volgende cyclus nog een samenlevingstest doen, om te kijken of dat mijn slijm vijandig is. Al met al gaat het met een sneltrein vaart want we zijn voor het eerst op 14-02 naar de gynaecoloog geweest en in de afgelopen 4 weken is er al heel veel gebeurd en heel veel duidelijk geworden. Nu denk ik achteraf , had ik nu maar eerder de stap gezet, maar ja, dat is dan met alles zo he. Nu maar afwachten hoe deze test is, anders gaan we naar de volgende stap en dat is insemeneren. Maar we weten in ieder geval dat het er mogelijk voor ons zijn om zwanger te kunnen worden. Ik hou jullie zeker op de hoogte. Meiden, ik wens  julie allemaal  heel veel geluk, en ik hoop dat onze wens snel mag uitkomen!

Liefs van Lena x

Hoi,
Ik heb drie weken geleden een samenlevingstest gehad en die was goed gelukkig. Het was heel leuk om te zien hoe de zaadjes rondzwommen. Het enige wat ik jammer vond was dat ik alleen was, mijn vriend was niet meegegaan omdat we het van tevoren niet zo nodig vonden. Maar achteraf was het echt jammer omdat het gewoon heel gaaf om te zien was, ik bedoel, zo vaak krijg je die kans niet. En voor mijn vriend was het ook een opsteker geweest omdat zijn zaad van slechte kwaliteit is en  toen zag het er volgens de gyn heel goed uit. Ik wil  eigenlijk  gewoon  adviseren om met zijn 2jen te gaan. Heel veel succes! groetjes Noortje

Hoi!

Het schiet in ieder geval lekker op bij jullie!! Goed nieuws dat de HSG goed was!
Ik heb meerdere samenlevingstesten gehad vorig jaar en ze waren allemaal negatief. Toch werd ik voor de eerste IUI zwanger. (miskraam maar dat had hier niets mee te maken). Wat ik wil zeggen is dat als de samenlevingstest niet goed is dit helemaal niets hoeft te betekenen.

Succes!
lfs inge

Hoi Inge en Noortje,

Bedankt vooor jullie lieve reakties. We blijven zeker positief. Fijn dat na de 1e IUI het gelijk raak was. Wel moeilijk als het eindigt in een miskraam zeg. Dat is dan even een bittere pil. Ik heb  bewondering voor jullie. Meiden, we blijven ervoor gaan he! Komt echt wel goed met ons! We blijven duimen!

Liefs van Lena x

Ja gaat snel bij jullie al die onderzoeken etc..
Wij zijn zelf ook net begonnen in het ziekenhuis en hadden in 1 cyclus ronde het gehele vruchtbaarheidsonderzoek doorlopen+ HSG, en een 2 e zaadtest..
Wij gaan vanmiddag naar de gyn voor de laaltste uitslag van het zaad, deze is ter controle gedaan..als het er net zo voor staat als 2 weken geleden dan gaan wij dus ook voor insemineren..
K heb mijn vriend nou wel aan de vitaminen en extra zink ..ik heb hier s gelezen dat dat bevordelijk kan zijn voor de kwaliteit van het zaad..vanmiddag weten we dus meer...
Bij mij is tot nu toe ook alles oke gebleken (op waarschijnlijk endometriose na;maar dit moet vast gesteld worden middels een kijkoperatie.. deze stel ik denk ik nog een paar maand uit..eerst het insemineren maar afwachten)
Succes
en hou me maar op de hoogte!!

Hoi,

Even over die samenlevingstest.. maak je niet te druk als deze negatief is. Ik had nl. een totaal negatieve test (niet 1 levend zaadje werd aangetroffen) maar de maand erna was ik zwanger en ben nu al 13 weken zwanger.
Mijn vriendin had 2x een negatieve test en werd bij de 3e maand zwanger dus ik wil je alleen maar alvast een beetje moed geven voor het geval de test negatief uitvalt.

Heel veel succes!

Groetjes F.

Terug
Bovenaan