samenlevingstest

Hoi allemaal

Ik ben vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest en het eiblaasje was voldoende gegroeid. Terwijl hij van de week nog niet of nauwlijks was gegroeid. Dus daar was ik wel blij mee. Nu moeten we voor de samenlevingstest gaan.
Dat vind ik best spannend allemaal, wie heeft hier ervaring mee.
Ben daar toch wel benieuwd naar.

O ja laatst vroeg iemand hoelang we bezig zijn, nou we zijn dus deze maand begonnen met de onderzoeken. Dus als ik het hier zo op dit forum lees eigenlijk nog niet zo lang.Maar net als bij jullie allemaal is de wens groot en vind ik het al wel een hele tijd.

Maar we hebben alle vertrouwen dat het goed komt, we blijven positief.

Groetjes Visje

Hoi visje,
weet niet wat je al wel weet; maar eigenlijk stelt die samenlevingstest niet veel voor. Jullie moeten hét gewoon doen de avond van te voren en dan maken ze een klein uitstrijkje om te kijken of de zaadjes bij jou welkom zijn of dat ze allemaal meteen                   ' vernietigd' worden door jou. Onze eerste samenlevingstest was niet goed maar toch nog een tweede gedaan die wel een goed resultaat gaf.
Succes, Sherene

Hoi Visje,

Zo'n samenlevingstest stelt niet zo heel veel voor. Het is alleen een raar idee dat je de dag van te voren moet vrijen en de dag erna moet komen om te kijken of er nog zaadjes leven. Ze nemen een klein beetje slijm weg bij je baarmoedermond wat ze meteen onder de microscoop leggen. Ze zien dan meteen of er nog levende, bewegende zaadjes zijn. Bij ons was de eerst samenlevingstest negatief, was net na mijn ovulatie gedaan. De tweede was gelukkig wel positief. Dus als hij negatief is wil dat nog niet alles zeggen, de betrouwbaarheid van deze test is ook niet helemaal 100%. Er zijn genoeg vrouwen zwanger geworden na een negatieve samenlevingstest.

Heel veel sucses,
Liefs Anne

Terug
Bovenaan