samenlevingstest

Hoi,

Vandaag voor de eerste samenlevingstest geweest. Was wel een zwemmertje te zien maar niet voldoende. Hierna een echo gemaakt, bleek ik nog geen eisprong te hebben gehad. Dus van de week nog maar eens over doen.
Ik vind het wel spannend allemaal hoor.

Groetjes visje

Hoi Visje,

Even over die samenlevingstest.. Ik had zelf een keer een totaal negatieve samenlevingstest (helemaal geen zwemmers te zien!!) maar die maand erop was ik zwanger en ik ben nu al 26 weken zwanger.. en.. ik ben niet de enige. Ik hoor zo vaak dat vrouwen een negatieve test hebben maar toch erg snel zwanger worden dus laat je niet uit het veld slaan meis!!!

X F.

hoi hoi,

hier ook zo'n verhaal hoor! wij hebben in totaal wel 3 of 4 samenlevingstesten gehad, de eerste paar waren allemaal negatief, de laatste niet en prompt was ik die maand zwanger!

gr sandra

Bedankt voor jullie reacties, en wat fijn dat jullie alle twee toch zwanger zijn geworden.
Dat geeft mij weer moed. Ik ben erg benieuwd naar morgen, we zullen wel zien.
Maar als ik het dus zo lees, hoef ik niet te veel waarde te hechten aan de uitslag.

groetjes visje

hallo,

ik heb donderdag voor het eerst een samelevings test. erg spannend allemaal.
Vandaag hebben we gekeken naar een ei en die zit er de gyn dacht dat hij   morgen of overmorgen ging springen vandaar dus donderdag testen.
Doet zo ´n onderzoek eigelijk pijn?

groet natasjah

Terug
Bovenaan