Samenlevingstest

Hallo allemaal,

Ik heb alle onderzoeken bij de gynaecoloog doorlopen en gelukkig is er niks uitgekomen! Maar mijn gynaecoloog heeft geen samenlevingstest gedaan. Ik heb er nog naar gevraagd, maar ze vond het absoluut niet nodig. Als ik het persé wilde, dan wou ze het wel doen, maar ze zei dat het verder niet echt van invloed was op het vervolg. Ik ben nu weer voor een jaar naar huis gestuurd. Daar baal ik eigenlijk wel van, maar aan de andere kant kwam er gelukkig niks uit de onderzoeken. Mijn vraag is eigenlijk: zouden jullie nog wel de samenlevingstest willen doen, ondanks dat de gynaecoloog het niet nodig vindt??

Kim

Ja dat zou ik zeker nog laten doen. Uit die test kan namelijk blijken dat jouw slijm vijandig is zodat het zaad de reis erlangs niet overleefd en de baarmoeder niet bereikt. Ik heb dat namelijk en dan wordt je dus niet zwanger. Het zaad moet dan middels IUI voorbij de vijandige zone worden gebracht.
Ik zou echt die test laten doen hoor!! Het is jouw lijf en als ze er over een jaar pas achterkomen dan baal je echt als een stekker!!

gr.Inge

Ik heb hetzelfde, bij ons is ook geen samenlevingstest gedaan. Alleen had ik ook geen eisprong en daar heb ik nu dus Clomid voor gekregen (nu de vierde ronde). Na deze ronde moet ik terug naar de arts. Ik heb ook al bedacht wat Inge zei, dan kan ik wel kilo's Clomid slikken maar ja dat heeft dan nog geen enkele zin natuurlijk.
Ik ga er dan ook zeker om vragen de volgende keer dat ik bij de arts ben!

Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan