samenlevingstest?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik moet vrijdag weer naar de gynaecoloog en ze zei vorige keer al dat ze dan een samenlevingstest wilt afspreken. nu weet ik wel ongeveer wat het is maar ik vraag me af of jullie me er misschien wat over kunnen vertellen, hou het precies te werk gaat en wat de consequenties zijn als de uitslag van deze test negatief zijn?!

ik hoop dat iemand mij er wat over kan vertellen.

groetjes Nathalie.

Hoi Nathalie ik heb vorige jaar ook twee keer zelfs een samenlevingstest gehad. Het is de bedoeling om de avond ervoor gemeenschap te hebben je mag je eigen daarna niet wassen. In het ziekenhuis halen ze een klein beetje ' slijm' weg en kijken can onder de microscoop of er bewegende zaadjes zijn. De eerste keer was dat bij ons niet het geval omdat ik een bacterie had die er voor zorgde dat de zaadjes geen kans kregen. Na een kuurtje mosten we het nog eens doen en toen liet de gyn zien hoe de zaadjes onder de microscoop zwommen. Erg gaaf om te zien.
Omdat je je eigen niet mag wassen voelde ik me wel een beetje vies maar het onderzoek stelde verder niet veel voor.
veel succes gewenst en ik hoop dat je ze ook ziet zwemmen.

groetjes Denise

Hoi,

Zoals Denise al vertelde je moet de avond vantevoren gemeenschap hebben ( wel in een tijdsuur van 12 uur) moet je terug naar de gyn. Hij doet een uitstrijkje. En inderdaad bekijkt hij dit onder de microscoop.
Je krijgt meteen de uitslag dus dat is wel prettig.

Bij ons was de uitslag positief dus ik weet niet wat ze gaan doen als de uitslag niet goed is.

Heel veel succes

Liefs Nicole

En als het dan positief is wat doen ze dan????.....
Ik zou ook een samenlevingstest doen maar dat hebben ze nog tot op heden niet gedaan.....
En ga volgende maand beginnen met mijn IUIbehandeling...

Bij mij was de test zelfs zo positief dat ik aan het einde van mn cyclus ook nog eens zwanger bleek te zijn!!!

En ik ben inderdaad op 1 maart bevallen van een schat van een dochtertje!

Wij denken nog vaak lachend terug aan onze samenlevingstest. Wij weten precies wanneer Mereltje verwekt is! Hahaha!

Ik hoop voor jou dat je net zoveel mazzel hebt als ik.

Liefs,
Mandy

Terug
Bovenaan