samenlevingstest

hallo,
Omdat het zaad van mijn man slecht is, moesten wij vorige week naar de gyn toe.
Maar nu vertelde zij ook dat hij antistoffen in zijn zaad had en dat ik daarvoor een samenlevingstest moest doen.
Wie heeft dat wel eens gehad? En wie weet wat het precies inhoud die antistoffen?

groetjes Nancy

Hoi Nancy.

Wij hebben ook vorige week een samenlevings test gehad maar de reden bij ons was omdat ik zelf geen eisprong heb. Door de clomid was er een eitje gegroeit en daardoor konden we een samenlevingstest doen. Het is verder niet meer dan klussen op geplande tijd, max 12 uur voordat je naar de gyn gaat en min 3 uur. (Dus als je er om 10.00 uur moet zijn mag je niet later dan 7.00 uur smorgens en het vroegste is dan 1000 uur de avond ervoor gevreen hebben)
de gyn haalt dan wat slijm uit je baarmoeder en kijkt of zich daar bewegende zaadcellen begeven.
Hoop dat je er iets aan hebt en je hoeft je om de test echt niet druk te maken want stelt echt niet veel voor. Je krijgt ook meteen de uitslag.
Nou heel veel succes en hoop dat de uitslag  positief is!

xxx

hoi niekje

dank je voor je snelle reactie!
wel fijn dat je de uitslag gelijk krijgt.
nou ben ik alleen nog benieuwd hoe het zit met die antistoffen.
wel spannend allemaal zeg, want de gyn had het erover dat wanneer er te veel antistoffen zijn, alle zaadcellen dood gaan of zoiets en dat er dan geen normale bevruchting plaats kan vinden. en dat het dan alleen nog maar kan als ze telkens in het ziekenhuis alle antistoffen scheiden van de gewone zaadcellen. (snap er zelf ook niet zo veel van)

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan