Hallo! IK stel ook de vraag maar even hier. Jullie lezers hebben inmiddels al een kindje. Ik ben nu 16 weken zwanger en woon samen met mijn vriend. We gaan al 7 jaar met elkaar en hebben een samenlevingscontract. Nu vroeg ik me af wat er allemaal beter geregeld is voor je kind als je getrouwd bent. Is er iemand die is gaan trouwen omdat dit handiger was voor het kind? Natuurlijk ook omdat je van je vriend/man houdt, maar voornamelijk omdat er dan meer automatisch geregeld is.
Mijn vriend heeft de ongeborgen vrucht inmiddels erkend, maar wat moeten wij nog meer regelen na de geboorte. En wat hoeven we niet te regelen als we zouden trouwen.
Bedankt alvast voor jullie reacties! Hoop dat iemand hier meer over uitgezocht heeft in het verleden.
Groetjes
Mijn vriend heeft de ongeborgen vrucht inmiddels erkend, maar wat moeten wij nog meer regelen na de geboorte. En wat hoeven we niet te regelen als we zouden trouwen.
Bedankt alvast voor jullie reacties! Hoop dat iemand hier meer over uitgezocht heeft in het verleden.
Groetjes