@sammammie en iedereen mag mee lezen hoor :)

ik was even benieuwd hoe t met je is.
hou je t nog wat vol.
Elke keer als ik op t forum kom, hoop ik dat je een berichtje hebt geplaatst.
Doe je rustig en voorzichtig?

knuf
smooty

Ho moet ik eerst wel wat typen...,

Maar dankje
Op het moment even in een tranendal.
Vanochtend voor het eerst naar het ziekenhuis geweest. Ctg scan gehad en een echo.
De kleine doet het allemaal goed, nog steeds.
We kregen de keuze wat we wilden: wachten en vrijdag weer komen of laten opwekken. Ik zei daar heel stellig wachten. Maar thuis weer aangekomen raakte ik in de stress.
Ik ben wat bang als ik wel wacht omdat ik dan hoop dat ik dan thuis kan bevallen dat er wat met de kleine gebeurd, omdat ik dit zo graag wil zeg maar.
Weet dus niet wat ik moet doen. We hebben voor zometeen ook een afspraak bij de verloskundige dan kan ik daar m'n hart even luchten en advies vragen.
Wachten en beslissingen nemen zijn erg lastig , vooral na een nacht slecht slapen :)

Hoop dat je vanmiddag bij de vk je hart kan luchten en miss kan ze je tips geven, of juist met je praten zodat jullie kunnen beslissen....

Succes en rustig aan meid

Liefs

Begrijpelijk dat de tranen komen, en dat je het lastig vind om een beslissing te nemen.

Zou alles voorleggen aan je vk en kijken hoe die er tegen aan kijkt, en verder je gevoel volgen.
Vaak is je eigen gevoel belangrijk en zegt een hoop.

Succes ermee, en een fijne afspraak bij de vk gewenst,

Liefs Marina

hey,
jeetje dat lijkt me inderdaad lastig te besluiten.
ze geven je de optie tot wachten niet voor niks.
als dat wegens mogelijk risico voor je kleine niet kon (dat wachten) hadden ze je die keuze niet gegeven denk ik.
ik hoop dat je je verhaal goed kwijt kan, en inderdaad, luister naar je zelf, je gevoel, je intuitie.

dikke knuf
smooty

Zo net terug van de vk. Een hele opluchting en geruststelling. Daar zijn ze veel liever dan in het ziekenhuis :)
Ze heeft me kunnen strippen.
En we hebben een plan gemaakt. Als de kleine er nog niet is gaan we naar een ander ziekenhuis. Een waar hun mee samenwerken. Morgenochtend eerst weer controles. Als er te weinig ontsluiting is gaan we morgenavond terug om in te leiden en anders vrijdagochtend. Maar hij kan ook nog thuis komen.
Voor het eind van het weekend heb ik m'n kleine in m'n armen :)

Terug
Bovenaan