Sammy

Hoi lieve Sammy,

Pff, ik vind het wel eng allemaal hoor! Ik merk dat ik (nu al!!!) elke keer als ik naar het toilet moet, bang ben bloed te zien. Ik probeer me daar nu echt overheen te zetten!

Ik ga vanmiddag bellen met de fertiliteitsarts over wat nu.. Ik wil nl. wel graag de uitslagen van mijn onderzoeken en die van het zaad van mijn man en dan ga ik ook meteen vragen wanneer ik de eerste echo zou maken. Volgens mij kan dat al over 3 weken (dan zou het hartje al moeten kloppen toch?). Ik heb af en toe flinke last van mijn maag en af en toe een vol/zwaar gevoel in mijn onderbuik (net als jij) maar verder niet echt. Wel moeilijk om nu tegen iedereen mijn mond te houden!

Wachten jullie ook om het aan jullie familie etc. te vertellen?

Nou meid, wij houden elkaar op de hoogte!

X F.

ps: er is nog helemaal geen augustus en september forum he?

Hoi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Als je bovenaan deze pagina op forum klikt en dan naar zwangerforum en je scrolt dan helemaal naar beneden dan staat daar het september forum.
Liefs Angel

He F.

Zag idd dat je er al was geweest, heb zelf net ook een berichtje geplaatst.

Wou er nog niet heen gaan, voordat ik een echo had gehad, maar nu jij er ook bent, ga ik gewoon eens af en toe kijken.

Ik was zaterdag ecth superblij, nu nog steeds hoor, maar ik krijg steeds meer de kriebels. Ik ga zo denk ik even langs de vk praktijk om een afspraak te maken. Heb geen zin om het hele verhaal over de telefoon te doen. Ik wil weten of het goed zit........

Verder weinig last vandaag....honger dat wel.... en af en toe een steekje, maar verder weinig.

Hoe ben jij er verder onder? Wel leuk he zo samen rond dezelfde tijd..

liefs Sammy

vergeten.....

beste vrienden van ons weten het....die wisten wanneer ik ongi moest worden.

verder schoonouders: 1 vd 2 had mijn kerel bij de drogist een test zien halen: dus die konden het al bijna raden.

Toen ook maar aan mijn paps en mams verteld: konden natuurlijk niet achterblijven.

Verder houden we het stil, maar goed.... als het misgaat gaat het mis..... en of dat nu in week 6 of in week 12 of in week 30 is. Vind het ook belangrijk dat er een aantal mensen zijn die weet wat je nu meemaakt en die je daarbij kunnen helpen.

xxxx sammy

Hoi meis,

Ik wil ook niet heel veel op het andere forum zijn.. op de een of andere manier ben ik zo bang dat het mis is! Inderdaad, na 12 weken ga ik ook wel.

Ik ben nu opeens echt heel erg moe. Ben constant aan het gapen en mijn collega's vragen ook al of ik vannacht misschien slecht heb geslapen hahaha.

Ik wacht het nog even en dan ga ik het ook zeggen tegen mijn ouders en schoonouders. Een goede vriendin en 1 collega weet het wel maar verder heb ik het tegen niemand verteld. Ik vind het net als jij wel belangrijk dat een paar mensen het weten zodat je je verhaal kwijt kunt en die ook aan 1 woord genoeg hebben als het mis is...

Ik heb op 11 februari mijn eerste echo en tot die tijd zeg ik het echt tegen zo min mogelijk mensen.. Wordt wel moeilijk haha.

Wanneer zou jij uitgerekend zijn? Ik 28 september.

X F

Heb net ook de afspraak gemaakt. Toevallig, ik ga 10 februari om 15.30
dan ben ik halverwege de 9e week.

Ben volgens de schema's 18 september uitgerekend.

Ben ook af en toe erg moe. Zat gisteren om 14.00 gewoon tien x achter elkaar uitgebreid te gapen.

En ik heb pukkels...... overal kwamen bultjes en lekker lopen krabben natuurlijk. Is alweer bijna over, maar ga wel hopen dat het dan wegblijft.

Denk je dat de dames het erg vervelend vinden dat wij dit soort dingen hier schrijven?

xxx Sammy

Hoi F-je,

Heel begrijpelijk dat je maar nauwelijks naar het toilet durft, toen mijn vriendin een miskr. heeft gehad, durfde ze ook niet meer naar het toilet toen ze weer zwanger raakte, ze veegde bij wijze van zo fanatiek met toiletpapier, dat ze alsnog bloedde!Tja, daar heb je dan ook niet zo veel aan. Bij de zwangerschap van mijn zoontje hebben we het pas met 20 weken verteld. Dit mede om troubles met schoonouders, nu heb ik het al enkele vriendinnen verteld en aan mijn ouders. Het is wel heerlijk erover te praten, al was het alleen maar vanwege alle belangstelling. Het heeft ook een positieve kant; ja, het kan inderdaad mis gaan, maar het is ook fijn te weten dat mensen je dan ook steunen en er voor je zijn.

O ja, Sammy, is niet erg hoor! Pukkels heb ik ook (meestal niet maar nu... in grote getale ha ha ha!!) kwaaltjes horen erbij!

doegies
Dominic

Terug
Bovenaan