samnlevingstest

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een samenlevingstest gehad en nu bleek dat de gyn maar 1 zaadje zag onder de microscoop en die zwom niet. Maar er zijn toch meer zaadjes anders had hij toch de enige weggehaald?? Wie kan mijn vraag beantwoorden en heeft het voor zwanger worden nog wel zin om te vrijen naar een eisprong?????

Hoi,

Ik snap je verhaal over het enige weghalen niet helemaal maar ik kan je wel iets meer vertellen over de test.
Tijdens de test wordt er gekeken hoe het zaad van je man samen gaat (reageert op) jouw slijmvlies. Heb je bv vijandig slijm dan dood dit slijm de zaadcellen van je man en zie je bij een test niets tot weinig. De werkelijke hoeveelheid zaad in zijn sperma weet je pas na een spermatest. Bij ons kwam er ook niets uit de samenlevingstesten. Mijn man had echter wel een paar miljoen zaadjes in zijn sperma.(hij voldoet weliswaar niet aan de norm maar dat is een ander verhaal)
Mocht jij ook vijandig slijm hebben dan zijn er nog allerlei andere mogelijkheden zoals IUI om zwanger te raken.
Succes!
gr.Inge

Hoi Sabrina,maak je maar niet te druk hoor,een samenlevingstest moet je soms wel tot 6x doen wil er een goede uitslag uitkomen,mijn gyn wilde hem dan ook niet doen om me te behoeden voor een uitslag die jij dus hebt gehad en waar dus vaak niks van klopt.

Liefs
Snoop(7 weken zwanger)

Inge en Snoopy bedankt voor jullie reactie. Ik maakte me dus al best ongerust want we hebben nog geen uitslag van mijn vriends sperma onderzoek. Maar moest gisteren voor een samenlevings test naar de gyn. En kwam behoorlijk down terug. En dat op zondag.

En snoopy gefeliciteerd met je zwangerschap. Top.

Liefs

Terug
Bovenaan