@san en ed

Hoi San en Ed,

jij gaf aan dat baby's niks merken tot 6 maanden, maar dat ben ik niet echt met je eens.
onze Joris merkte voor  2 maanden al dat wij kwamen. als hij lag te huilen en hij zag het licht aangaan of hoorde een deur dan stopte hij, duurde het te lang voordat we kwamen begon hij weer.
ook heeft hij 3 weken nachtvoedingen gehad terwijl we daar al een tijd vanaf waren.
iedere keer dat ik ging kijken wilde hij eten, ik geef bv.
toen mijn man snachts eens ging en hem even trooste sliep hij meteen weer verder en na 2 nachten sliep hij weer door.
ik denk dat die kleintjes zich heel bewust zijn van de omgeving en hoe ze die kunnen beinvloeden.

gr floor

Hoihoi,

Ik ben het ook wel met deze dames eens. Je kunt ze echt wel wat aan wennen.
Evy is bijvoorbeeld echt wel uit haar doen, als ze te erg uit haar ritme is. Het is ook niet zo, dat we helemaal naar haar ritme leven, maar ik probeer er wel zoveel mogelijk rekening mee te houden. Voornamelijk door de week.
Verder merk ik het ook aan de kleine dingen, dat ze eraan gewend is. Bijv. slapen in de slaapzak, eerst spelen in de box na de fles en dan pas naar bed, op een vaste plaats zitten op de bank voor de fles (zodat ze lekker kan nieuwsgieren).
Als ik hiervan iets anders doe, dan merkt ze dit meteen en laat ze het wel weten hoor. Hihi.
Zelfs mijn oppas zegt nu al, dat ze een eigen mening heeft en duidelijk laat weten hoe ze de dingen wil. Hoe ze ze gewend is, dus.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

haha, inderdaad als ze huilt en ze hoort me de trap opkomen wordt het al minder, en als ik dan vervolgens niet kom bij haar, begint ze weer!

Floor,Janneke is donderdagnacht om 5.00 uur gekomen, toen heb ik ze gegeven, want we waren heel de middag bijna onderweg geweest, dus ze was misschien uit d'r doen. Maar nu kwam ze vanacht weer om 4.45uur!
Ik wilde ze laten huilen, maar ik dacht temee hebben de buren er last van! (Troosten en wegleggen hielp niet..)
Maar als het vanacht weer zo is laat ik ze denk maar  huilen..
Ze kwam altijd om 7.00/7.30 uur.

Terug
Bovenaan