San en Simone

Hoi san, ik begrijp jou ook volkomen hoor! ik zou zeker even aan de gyn vragen waarom het zolang duurt. Je maakt je toch zorgen. maar ik heb er alle vertrouwen in dat het snel raak is bij jullie want dat verdien je gewoon!
En die onzekerheden zijn ook normaal,lijkt me wel heel moeilijk. maar ik blijf voor je duimen en wie weet gaan we samen voor de volgende ronde!
En San;ik heb momenteel dezelfde verschijnselen,maar toch anders dan vorige keer(minder misselijk,dat is wel fijn)we zullen het zien en anders naar de volgend ronde.
gr. petra
 
Hey petra,
Lief dat je nog met me meedenkt. Ik heb vandaag echt een shit dag. Bij elke scheet moet ik huilen. Maar ja moest wel heel de dag stoer mijn best doen op mijn werk. Ik weet eigenlijk niet precies waarom ik alsmaar moet huilen, ja alles maar wat precies. Maar ja ik ben normaal ook zo'n emotionele doos die tijdens elke film wel een traantje wegpinkt bij een sappig emotioneel moment haha. Ik duim nog steeds voor je! Heb je al meer klachten, ik hoop het haha dan ben je lekker zwanger.
Tot later liefs san
 
Hoi san, ik voelde me gister een beetje schuldig toen ik jouw berichtje las..
mischien was ik wat bot over mijn eigen mk of deed ik er makkelijk over.dat was niet de bedoeling en zo voelde het destijds ook niet hoor! mijn bedoeling was om jou eenhart onder de riem te steken en ook omdat ik enigszins me voor kan stellen hoe jij je voelt.
ben ook zo'n emotionele doos....maar dat heb ik altijd wel.
verder ben ik erg onrustig met slapen,steeds draaien en wakker.maar goed kan ook de spanning zijn.
 
Terug
Bovenaan