SAN UIT T

A

Anoniem

Guest
AAAAHHHHH SUPER GEFELICITEERD MEID!!!!

Ik kom net thuis van een dag werken....en ben dood moe. Wou eigenlijk meteen naar mijn bedje gaan (erg vroeg he, maar ik dacht even kijken hoe het met San is.....

En dan lees ik dit.
Echt gaaf meid!!! Tis inderdaad wel slim om even bij cardioloog langs te gaan. Een vriendin van mij heeft ook hartproblemen (heeft inmiddels 2 blakende kinderen). Maar ze heeft wel extra controle gehad en voor de zekerheid in het ziekenhuis bevallen.
Maar wanneer ben je uitgeteld???

Ik hoop ook zo dat ik mee kan naar het aprilforum.....
Maar ik wacht toch nog even tot maandag ochtend met testen (erg he).

Ik hoop dat we nog wel contact houden he!!!

Nou ga snel ff douche...

Liefs Flower

Ja, tof he! Ik heb er gewoon kippevel van...
Ben uitgerekend ergens half april ofzo....... Dus een lekker lange zomer vakantie!!!
Ja die extra controle daar hebben ze het met mij ook al over gehad. Ja, en in het ziekenhuis bevallen is ook een must....en de natuurlijke manier ook...is voor mijn gezondheid beter maar..... we zien wel! Er zijn meer vrouwen die het overleeft hebben! : - )
Tis nog wel echt onwennig...kijk telkens weer naar de test......Tis echt een dikke vette streep......geen twijfel mogelijk dus.... : - )

Hoop voor jou ook mee......we hebben nog contact.....
Vind het wel leuk dat jij jezelf FLOWER noemt....een vriendin van mij noemt mij altijd bloemetje....moet ze wel iets van me hebben....hahahaha

Terug
Bovenaan