San Uit T

A

Anoniem

Guest
Hi San,

Begint t al meer door te dringen???
Maar wat zei vriend lief erover?? Wij zitten hier te wachten op maandag.....aaaahhhhh ik moet t gewoon even volhouden. Maar half april, dat is inderdaad wel lekker, want je zou er toch niet aan moeten denken om met dit warme weer hoogzwanger te zijn....hahhaha
Wanneer ga je t aan ouders ect. vertellen???

En heb je nu rare klachten?? Want je had t over minder eetlust?? Klopt dat???

Ik ga dadelijk ff naar mijn schoonzus, ff de video kijken van de echo. Ik ben benieuwd......

Verder ga ik dit weekend lekekr rustig aan doen.....in afwachting van maandag!!

Nou meid....geniet van t weekend met z'n 3en..... hahaha (klinkt leuk he 3-en)

Ik ga ff boodschappies doen.

Knuffel Flower

PS. T?? waar ligt dat??

Ja, iedere keer als ik langs de tafel loop zie ik die dikke vette streep...
Dus het went wel....nou niet minder eerder meer....eetlust. En heel veel pijn in mijn rug, weet niet goed hoe ik moet gaan zitten!
Wanneer we het gaan vertellen....ahum....ik denk dat iedereen het al weet......Ik ken mijn vriend, die kan z'n mond toch nooi t houden....en dat is op zich niet zo erg hij is hier gewoon vol van en als ik tegen hem zeg...niets zeggen dan zegt hij het toch tegen zijn moeder...met de mededeling je mag het nog niet weten! Nou om hem die ellende te besparen, mag hij het gewoon vertellen hoor! Dan erbij wij hadden ook al heel veel mensen verteld dat we aan kinderen wilde beginnen dus....ach, en als het nog mis gaat dat weten ze het ook, dat is toch ook niet erg! Dat zijn de dingen van het leven, leuk en minder leuk!

O, ik ben ook benieuwd moet 6 september naar de cardioloog.....ben benieuwd wat hij zegt...en dan krijg ik meteen een echo...voor hart en buik!!! Da's weer eens ergens anders glijerige smurie....blehhh

Meid, fijn weekend en ik hoor je maandag (o, nee dan ben ik 3 daagjes weg.....wordt pas woensdag avond...of ze moeten daar internet hebben.....dan kom ik even kijken!!)

PS. T ligt in NB, zo'n beetje bij een wereld vol wonderen.....?!?!?!

Terug
Bovenaan