San uit T

A

Anoniem

Guest
Hi!!

Ben net bij schoonzus wezen kijken...raar hoor zo'n videoband met daar mijn neefje of nichtje erop....ze is nu 13 weken en 5,5 cm groot (of klein).
Ik was echt super geintresseerd over hoe t er allemaal uit zag...ze moest eens weten waarom....hahahah

Ik ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren joh.... Maar tis wel fijn dat mensen al weten dat jullie bezig zijn. Bij ons is dat namelijk niet. Alleen mijn moeder weet het en een vriendin van me (die ook zwanger is). Dus als wij dadelijk zwanger zouden zijn....dan komen er denk ik bij een aantal mensen traantjes (denk ik aan mijn pa, zusje, schoonmama, schoonpapa en schoonzus).
Ach nog 2 dagen en dan weet ik ook meer....hopenlijk is t goed, want ik heb eigenlijk helemaal geen zin in het gepoespas aan mijn lichaam woendag.

Maar je gaat een paar dagen weg?? Waar ga je heen?? Lekker joh. Ik moet nog 14 dagen werken en dan heb ik ook vakantie!!! Ik kijk er zo naar uit.
Geniet van je dagen weg he!!

Maar ff wat anders.....Ik denk dat wij dichter bij elkaar wonen, dan we dachten. Ik woon namelijk in S in NB. Een prachtig dorp, nog geen half uur rijden van T vandaan.
Lachen joh.

Nou ik ga maar weer eens verder met mijn strijk....ja dat moet ook gebeuren. En aangezien het lekker regent is dat denk ik een goede bezigheid.

Doeg!!!!

Hoi Flower,
We gaan een paar daagjes naar Zeeland lekker naar de kust......
Gezellig beetje rusten eten rusten eten .....en ga zo maar door.....
Ja de verschijnselen beginnen op gang te komen....ben al snel moe....heb ook de hele dag nog niet gerookt...knap he....had net wel ontzettende zin zo na het eten!

Weet je ik heb altijd geroepen dat ik geen kinderen wilde.....maar ja, toen ik er zo'n drie jaar geleden achter kwam dat ik een hartafwijking heb en een jaar terug er achter kwam dat ik misschien geen kinderen mocht krijgen..... Ja behalve als ik dan eerst een nieuwe klep zou laten zetten....daar heb ik niet zo'n zin in...als je daar aan moet moet je iedere 10 jaar onder het mes voor een nieuwe klep....
Dus was blij na alle testen dat het nog mog zonder operatie...
En ik moet ook binnen een jaar zwanger worden.....i.v.m. het verslechteren van mijn klep!

Dus ja, ik heb iedereen daar van op de hoogte gebracht...ach en als het dan mis gaat of niet wil lukken dan leven de mensen ook met je mee....kunt soms ook nog goeie tips krijgen...!!
Maar moet wel zeggen dat ik ook een instelling heb gehad van lukt het niet jammer dan....tot deze laatste maand...als het niet zou lukken zou ik toch ook verder gaan denken aan medici..... maar ja...heb geluk.

Leuk dat jij ik de buurt woont en ik denk dan ook te weten waar....ik heb daar vlakbij op school gezeten 4 jaar....GLE en de E staat voor de plaats waar ik op school zat......zeer grote plaats met veel licht!!! : - )
Leuk zo'n raad spelletje!

Ik hoor je nog wel en ik zal voor je duimen!

Terug
Bovenaan