san

Hoi meiden,
Ik ben een paar dagen stil geweest maar er gebeurde ook heel weinig. Ik heb wel alles gevolgd!
En wat een verhalen. Chris ik heb je verhaal niet echt gevolgd, maar wat je nu overkomt is echt niet te geloven. Ik denk dat ik niets kan zeggen wat je maar een klein beetje kan helpen, maar ik denk aan je en vind het echt ontzettend, gigantisch sh#t voor je!
Biaggi, Natje en Inge balen dat de rode ridders toch gekomen zijn. Biaggi ik dacht echt dat je zwanger was! Je lichaam kan je zo voor de gek houden! Petra jij bent echt een doorzetter, ik ben heel benieuwd naar de test uitslag morgen! Laat je het snel weten? En alvast succes bij de gyno. En Mutske ik hoop echt dat je zwanger bent ondanks je bloedingen en dat jou lichaam niet zo raar gaat doen, als die van mij!

Voor de meiden die nieuw zijn. Ik ben San en ik was zwanger, maar bloedde twee weken lang, eigenlijk al net na de bevruchting. 10 juni had ik mijn NOD. Ik had een miskraam maar mijn hormoon in mijn bloed moest gevolgd worden zodat het zeker was dat ik niet meer zwanger was.

Maar nu komt het, ja petra, jenke en ellen zullen wel van hun stoel vallen. Maar dat hormoon was weer omhoog! Dat betekent dat er toch nog wat zit! Nou is dat eigenlijk niet echt positief. Want de waarde is nog laag (220). Ik moet nu weer vaker prikken, om te kijken wat er gebeurd. Als de waarde weer verder stijgt of gelijk blijft dan krijg ik verder onderzoek (echo). Donderdag moet ik weer prikken dus vrijdag weet ik weer meer.
Maar wat een gedoe. Ik was eigenlijk aan het idee gewend en had zoiets van, weer lekker aan de slag voor een nieuwe ronde. We waren zelfs gisteren alvast maar begonnen (je kan er niet vroeg genoeg bij zijn dacht ik …). Maar vandaag kreeg ik ook weer een lichte bloeding. Ik begin nu wel echt aan een buitenbaarmoederlijk (toch wel heel lief) kindje te denken. Maar wel een doorzetter! Ik ga nu lekker slapen ben doodmoe. Maar eerst pukkels tellen, die waren een beetje aan het terugtrekken, maar vandaag zijn ze weer lekker terug. Op mijn werk hoor ik, jeetje wat zie je er moe uit, wat zie je er slecht uit, hoe kom je aan die pukkels. Tja leg dat maar eens uit haha...

Meiden tot snel! Voor de meiden die snel hun NOD hebben, hang in there!
Liefs San
 
Jeetje wat een verhaal..wat zullen jullie in de rats zitten..ik hoop voor jullie dat t inderdaad positief blijft/is.. Maar wel heel erg vaag die bloedingen..dat kan nooit goed zijn!
Heel veel suc6 verder!!
 
Heeee San, het blijft al met al een raar verhaal met dat lijf van jou!!!! Pfff, je weet wel dat je met de pil bent gestopt, of nie???? Ik hoop niet voor je dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is (hoe lief dat kindje ook lijkt!!!) Maar misschien zit er echt wel een heeeeeel sterk eitje!!!!! Sterkte meid, en hou ons op de hoogte!! Ik zit midden in m'n drukke klusperiode! Maar na het voetbal vanavond moet ik denk ik wel heel verleidelijk doen, hihi
 
hoe lang zou je nu al zwanger moeten zijn dan?? Want een buitenbaarmoederlijker zwangerschap merk je vaak al met 6 weken. Omdat het vruchtje uit je eileider wil en die gaat dan erg zeer doen, die staat dan op knappen. Ikzelf had er vooral snachts last van. Maar mijn hcg steeg dus ook, dus me lichaam gaf wel aan dat ik zwanger was. Nou bleek dat ik en een vruchtje in me eileider had zitten ( die is verwijderd) en in de baarmoeder.. en heb nu een hele gezonde zwangerschap.

Nou sterkte !!
 
Wat idioot zeg! En hoe kan het dat je zo kort na de bevruchting dan al wist dat het een miskraam was? Dan merk je toch nauwelijks verschil met een gewone menstruatie?

Ik denk niet dat je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt. Dan lag je vast al te krimpen van de pijn. En ik hoop het helemaal niet voor je.
Maar misschien was je zwanger van een tweeling en ben je één vruchtje verloren? Ik heb een vriendin die dat had, en heb het ook al vaker gehoord.

Dat hoop ik natuurlijk wél voor je!'

groetjes, Inge
 
Terug
Bovenaan