@san01

Hey meis!

Hoe gaat het met je? En je kleine beebs? Binnenkort de 20 weken echo, denk ik. Wilden jullie weten wat het wordt?

Hier begint het zwaarder te worden. Bijna 29 weken!
Gelukkig hebben onze kleine boefjes het nog steeds prima naar hun zin :) Gisteren weer een groeiecho gehad en alles was goed!

Liefs!

Hoi,

Lief dat je aan me denkt. Alweer 17 weken, volgende week controle en 28 december de 20 weken echo. We willen absoluut weten wat het wordt. Toen ik net zwanger was dacht ik daar anders over, totdat we hoorden dat het een tweeling is.

Ik vind deze zwangerschap pittiger dan de vorige, groeipijnen, lage bloeddruk, veel sneller buiten adem, terwijl ik lichamelijk veel fitter en conditioneel sterker ben dan tijdens m'n vorige zwangerschap. Dus accepteren en gas terug dan maar.

Ik voel gelukkig sinds vorige week beweging in m'n buik, ik ben zo ongerust.Ben blij dat er alweer 3 van de 4 wkn om zijn, ben zo benieuwd of het allemaal goed gaat met de kleintjes.

Ik ben lid geworden van het NVOM. Jij ook? Ik kijk ook weleens op het meerlingen-mama`s forum bij de dreumessen op deze site, maar daar is heel weinig te doen.

Maarre, 29 wkn alweer, dat gaat hard zeg. Nu zeker bezig met de kinderkamer e.d.?

Liefs Sandra

Ja, ben ook lid van het NVOM.
Toch wel handig, hoor .... Al die ervaringsverhalen en tips.

Lichamelijk is het idd erg zwaar. Heb er gelukkig niet zo heel veel last van gehad. Tot nu!! Slecht slapen, zware pijnlijke buik, bekkeninstabiliteit, maagzuur,.... Krijg ook heel vaak de opmerking; "jeetje! Jij hoeft ook niet lang meer!!" Ik lijk ook echt hoogzwanger, hihi.

Fijn dat je beweging voelt! Toch een soort bevestiging....

Zijn inmiddels aan de kinderkamer begonnen. Meubeltjes maakt vriendlief zelf, maar nu is er eindelijk een soort deadline. Na de kerst kan ik inrichten!! Enorm veel zin in natuurlijk!!

Heel veel succes en plezier de komende echo's. Blijf je volgen!!

Liefs!

Terug
Bovenaan