Sanadome

Ow wat was dat heerlijk ff een dagje weg zonder mijn twee koters. En Ronald pasten voor het eerst op de twee kids. Mijn thuishulp verklaarden me voor gek dat ik na 8 maanden !!!! Ronald voor het eerst een dagje alleen liet met 2 koters. Maar alles was goed gegaan en Zifjon was de hele dag enorm lief geweest. Thuis was het een ravage maar manlief vond het een leuke dag en was zeker voor herhaling vatbaar. Nou mooi nu ga ik dit mooim dus vaker plannen. Want ik zou geloof ik wel een abonoment op Sanadome kunnen boeken eer dat ik een beetje relax ben. :) :)

Voor dat we in Nijmege waren heben we 2 uur in de file gestaan vaanf Zaandan grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Dus toen we daar aankwamen zat echt me hele rug en nek vast en kreeg ik uiteindleijk bijna migraine. Gelukkig hadden ze daar genoeg medicijnen en heeft me zusje me gemasseerd en ben ik veel in het heet water bad gegaan. Na ruim 4 uur voelden ik me een beetje gaan ontspannen. Het was echt fijn om helemaal vertroeteld te worden en ik ga dit zeker nog een keer doen. Al kosten het me wel een klap geld. Vandaag was een super leuke dag met Zifjon leuk naar de kinderboederij en d espeeltuin geweest, daarna voor het eerst met beide kids op d efiets gestapt naar Appie heijn en lekkere dingen gehaalt voor vanavond. Want papa en mama gaan lekker los. Na de zelf gemaakte patatjes licht Zifjon met een buikje vol heerlijk te tukken in zijn nieuwe kamertje.

Liefs van Mariska

Super zeg, als er zulke goed dagen tussen zitten toch?!
He maarre, waarom heb je je man niet eerder een dagje of bijv een middagje met de kids alleen gelaten zodat jij je kon ontspannen?
Moet je vaker doen hoor, vind hij vast ook leuk.Is ook goed voor zijn band met de kids toch?Lekker vaker tijd vrij maken voor jezelf!!!
Groetjes Roos.

Hey,
Wat lekker even, helemaal ontspannen!! en zeker als je dan bij thuiskomst hoort dat alles goed ging en voor herhaling is!
Tijd voor jezelf is toch erg belangrijk, hier waren de kids laatst alle drie uit logeren,,pff heerlijk,, was echt een welkom rustmoment!

Liefs MJ

Goed zo meid. Lekker ff helemaal mariska zijn, geen mama of echtgenote.
Nu kan je er weer ff lekker tegenaan. Enne denk eraan, zodra je het nodig hebt, man en kids achter laten en je nog eens laten verwennen! Hihi

Liefs Irene

Het klinkt heerlijk! (Behalve die file dan.)
Zal het onthouden!

En misschien kun je elke keer als je geweest ben, gewoon iets nieuws plannen. Dan heb je alvast wat staan.

Terug
Bovenaan