Sandalen, doen en welke?

Hoi!

Even benieuwd… mijn zoontje heeft bijna maat 23 qua schoenen, en met het aankomende warme weer leek het me prettig om sandaaltjes te hebben voor hem.
Hebben jullie ervaring hiermee en tips?

Alvast bedankt!
 
Ik ben fan van birkenstock sandalen of soortgelijk voor de kinderen. Het hoogstaande randje bij de tenen is de reden waarom. Anders stoten ze hun tenen heel vaak is mijn ervaring
 
Als ie al goed loopt zijn open tenen prima. Als ie nog vaak kruipt zou ik voor een sandaal met op de neus ook bandjes gaan (modelletje waterschoen) zodat de tenen niet steeds over de grond schuren. En een hielbandje, geen slippers nog. In mijn ervaring geven waterschoentjes alleen maar irritatieplekjes.
Wij hebben vorig seizoen hele fijne ervaring met een paar van geox gehad. Zacht leer, goed voetenbed, makkelijk aan en uit te doen en onze dochter liep er fantastisch op. 
 
Wij waren afgelopen zomer heel enthousiast over Teva sandaaltjes. Kun je heel makkelijk schoonmaken en ze kunnen ook nat worden! Wij gaan ze dit jaar zeker weer kopen
 
Ik heb de nep crocs voor beide zoontjes. Kosten niks en de teen en de hiel is beschermd. Je hebt ze al vanaf maar 21 geloof ik en vaak zitten er nog lichtjes in ook. Gewoon bij action vandaan
 
Teva! Makkelijk aan te trekken, op 3 plekken verstelbaar (tenen, wreef en hiel) en ze mogen nat worden. Ideaal dus voor zomerse dagen en (eventueel onverwachte) uitjes waar water bij komt kijken.
 
Terug
Bovenaan