Sandalen dreumes

<p>Mijn dochter van 22 maanden draagt ‘speciale’ schoenen vanwege hypermobiliteit. Dit houdt bij haar voornamelijk in dat haar voeten erg scheef en naar binnen staan, door haar te soepele gewrichten. We hebben op aanraden van de kinderfysio en arts schoenen met het dr visser keurmerk, die een extra hoog voetbed hebben waardoor ze zeg maar rechtop staat. De holling van haar voetje wordt opgevuld met de bolling van de schoen. <br />Met de zomer in aantocht ben ik op zoek naar sandalen met een extra hoog voetbed. Iemand ervaringen/tips? </p>
 
Kippling?

Ik weet niet of dat voetbed hoog genoeg is voor jouw kindje. En ze zijn ook niet goedkoop, maar het zijn heel goede en stevige sandalen (en superleuk ook!) met een heel goed voetbed erin!
 
Geen idee of het hoog genoeg is, maar wij hadden vorig jaar sandalen van shoesme met dichte achterkant en een ondersteunend voetbed erin!
 
Ik zou inderdaad gaan voor sandalen met een stevige dichte hiel. 
Teva heeft een goed voorgevormd voetenbed, maar verder enkel wat slappe bandjes. 
Bunnies en shoesme hebben altijd wel wat van dat spul met een stevige hiel, maar ik heb geen idee of het voetenbed wat is, want ik heb dat merk uiteindelijk niet gekozen. 
Zelf heb ik sandaaltjes van Geox. Daar zit een voorgevormd voetenbed in, maar de hiel is niet dicht. Misschien hebben ze een ander modelletje dat dat wel heeft? 
 
 
Terug
Bovenaan