Sandra B

Hallo,

Ik heb een vraagje aan jullie. Misschien dat jullie het weten. Wij zijn 2,5 jaar aan het "oefenen". Maar iedere keer "zakken" we voor onze examen. We lopen nu bij de gyn. Zaad is getest, samenlevingstest gehad, bloedonderzoeken gehad, baarmoederfoto gehad. Alles is goed gelukkig. Nu moesten wij "het" nog maar eens een paar maanden proberen. In juli moet ik weer bellen voor een afspraak. Wat gaat er dan gebeuren? (ik ben het vergeten om het te vragen hihihihi). Merken jullie trouwens ook dat er veel vrouwen met een dikke buik lopen?

Groetjes,

Sandra B

Hoi Sandra,

Het valt mij ook op: al die dikke buikies!! Vervelend voor jullie dat het zo lang wachten is.... Gelukkig is alles wel goed en kan er niets in de weg zitten zou je zeggen. Wij zijn nu 8mnd bezig en dat vind ik soms al best lang, maar als ik dan jullie vehaal lees hebben wij nog niet te klagen. Ik hoop dat het wachten ook voor jullie niet lang meer zal duren!! En dat je binnenkort al mag bellen om je afspr in juli af te zeggen. Toi toi veel geluk.

Liefs Malou

Hoi Sandra,

Ik heb vorig jaar oktober de hsg gehad, en wij moesten ook vijf maanden oefenen en hopen natuurlijk dat het een keer raak is!!! Niet gelukt helaas en heb volgende week een afspraak bij de gyn, ben zelf ook erg benieuwd what next, zijn nu ook alweer dik twee en half jaar bezig maar wel voor de tweede, kan het denk ik daarom ook beter los laten ook al is het soms moeilijk om mee om te gaan.

Ik ben nu zelf zo ver dat het me niet uitmaakt of er nog wel een tweede komt, ik wil gelukkig zijn en blij zijn met wat ik heb, ben daar ook erg blij mee hoor, maar ik kan me voorstellen als je voor de eerste bezig bent dat dat soms heel moeilijk kan zijn. Ik wil je meegeven dat het echt wel gaat lukken, probeer gewoon zo min mogelijk met zwanger worden bezig te zijn en dan zal je zien dat het echt wel gaat lukken.

Liefs Mick

ooh dus jij loopt ook bij de gynaecoloog.
wij zijn nou 1,5 jaar bezig en wij moeten vrijdag voor de 1e keer heen
erg spannend, ik weet niet wat er de 1e keer gaat gebeuren namelijk...
ja en die zwangere vrouwen om ons heen..
pffff wordt er niet goed van.
hahahha
ik werk in de kinderopvang en daar zijn nou ook veel ouders weer opnieuw zwanger.. erg frustrerend, en eigenlijk het verkeerde werk haahah
succes ermee he!!
liefs sandra

Het lijkt bij ons in de buurt wel dikke-buiken-parade!!! De één na de ander is zwanger en wij maar oefenen, al anderhalf jaar( voor de derde welliswaar)Wij hebben ook de hele medische molen gehad aan testen, en moeten het inderdaad ook nog even vier maanden proberen. Wij hebben echter besloten om niet het 'onnatuurlijke' circuit in te gaan. We hebben twee gezonde kinderen en daar zijn we heel dankbaar voor. Ik wens je heel veel geluk toe en hoop voor je dat je snel zwanger raakt!
Groetjes Els

Terug
Bovenaan