Sandra, mama van Tess!

Als mijn geheugen een beetje klopt (????) heeft Tess het minnen-meegroeibedje van Ikea?! Zo niet gaat dit berichtje nergens over natuurlijk hahaha...
Maar goed, ik ga er even vanuit dat het zo is en ik wil graag  van je weten of het bedje goed bevalt? en of jullie ook een ikea-matras erbij hebben  gekocht en zo ja, welke?
Wat een vragen hé maar ik wil het  bedje voor Linde gaan kopen en ben gewoon nieuwsgierig.
Dus ik hoor het graag van je.  

groetjes Daniëlle

Ik ben dan wel de mama van Lydia, maar wij hebben het bedje ook een jaar gehad. En het inmiddels mooi weer verkocht en er een gewoon 1 persoonsbed voor in de plaats gezet. Het bedje was wel erg handig wat betreft de hogere zijkanten, eruit vallen ging niet zo snel. maar ik vind de kwaliteit niet echt geweldig, frame bleef scheef, wat we ook probeerden, en gewoon niet erg stevig. Wij hadden de 3delige sultan sussa (49,95), eigenlijk te dun, zelfs voor een licht kindje van 1. Waar je ook mee op moet letten is hoe de matras zich uitzet als je hem uit de rol haalt. Die van ons bleef aan 1 korte kant ene beetje plat (eigenlijk hadden we met alles terug willen gaan maar dat is er nooit van gekomen, maar goed, nu leuk verkocht via MP omdat die kleur tijdelijk niet leverbaar was). Ook de bijbehorende hoeslakens vond ik niet erg mooi van kwaliteit (en kreuken onwijs veel). De hoesjes voor peuterbedjes vd Hema passen ook om het grootste deel vd matras, dan heb je iets meer keuze.
Maar goed, succes met kiezen, wij zijn uiteindelijk voor een simpel groot bed gegaan bij een andere winkel
Groetjes, Rianne en Lydia.

En ook ik ben niet Sandra, maar de mama van Fenne en Alef    
Ik wilde een paar jaar geleden dit bedje kopen voor Fenne.
Ik heb het bedje niet gekocht omdat ik het matras veel te zacht vond. Als je met je knie op het matras drukt voel je de lattenbodem er doorheen. Ik vind het belangrijk dat er een goed matras in bed ligt. Wij hebben daarom een bedbank van Bopita gekocht.

Groetjes Agnes

ik ben wel sandra

en mij bevalt het bedje prima, er waren drie soorten matrassen te koop (van goedkoop naar duur) en wij hebben de middelste genomen. Inderdaad de matrassen zijn niet heel dik maar voor het gewicht van Tess is hij prima. Tegen de tijd dat het bedje op zijn grootst staat kan ik eventueel altijd nog een andere matras kopen. Mij bevalt hij dus prima.

liefs sandra

Wij hebben dit bed 2,5 jaar geleden ook gekocht voor Céline, omdat ik toen zwanger was van Marin en Céline dus uit het ledikantje moest.

Inmiddels is Céline al ruim 5 jaar oud en ze slaapt nog steeds heerlijk in dit bed! We hebben hem nog steeds op 1,50 m staan en ze past er nog makkelijk in.

Wij hebben ook het middelste matras gekocht (qua prijs dan) en Céline weegt inmiddels 16 kilo, maar gaat nog prima.

Bedankt voor jullie reacties!!!
Sandra dat is inderdaad de foto die ik bedoelde, nou het gaat het minnen-bedje worden hoor. Ik vind het een superleuk bedje, en wil graag de bruin/zwarte versie want dat staat erg leuk op Lindes kamertje
Ik heb inderdaad ook de keuzes van de matrassen gezien, mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de duurste omdat het een binnenvering matras is en dat vind ik altijd wel fijn en stevig.
Als het een beetje meezit wil ik morgen naar ikea gaan, dus een foto volgt nog.

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan