Sandra (mv Annique)

Was even benieuwd hoe het nu met je gaat. Heb je al een dag proefgedraaid op het kdv waar je hebt gesolliciteerd? En zo ja, hoe ging dat? Ben je er al uit wat je wilt?

Groetjes,
Ellen mv Julian

hoii

wat lief dat jullie aan me denken haha

ik was helemaal vergeten het hier neer te zetten hoe het afgelopen is.

Nou ik werk dus nog steeds op mijn huidige werk, en daar blijf ik ook eerst.

Van mijn sollicitatie had ik een telefoontje gehad dat ik mee mocht draaien...

Ze hadden me daar woensdag over gebeld, en ze zeiden me dat ze me voor Vrijdag zouden terug bellen om de datum door te geven dat ik mee zou kunnen draaien. Ze klonken erg enthousiast dus ik dacht.. oke dan wacht ik jullie telefoontje wel af.

Donderdag hoorde ik niets, vrijdag hoorde ik niets... dus ik dacht wat vreemd, maar misschien door de drukte zijn ze het misschien vergeten.

Maandag was ik de hele dag thuis en had ik mijn mobiel bij me, zelfs Dinsdag op mijn werk mijn mobiel bij me gehouden, maar nog steeds geen reactie.

Die woensdag ben ik in gesprek gegaan met mijn bazin, van mijn huidige werk, en die betreurde het enorm dat ik weg wou en gesolliciteerd had.

Zij heeft me nou de mogelijk heid gegeven om 2 halve dagen en 2 hele dagen te werken omdat de dagen ( 3 dagen van 9,5 uur) me te zwaar word met kind.

Ze kwam me echt in alles tegemoet, dus ik heb eerst maar besloten hier te blijven.

Ze begreep me wel helemaal , en kon het zich wel voorstellen dat ik bezig was met solliciteren, maar noemde wel dat ze het enorm jammer zou vinden.

Tevens vind ik het echt heel raar dat ik van het andere kdv nog steeds niet gehoord heb.

Ik dacht.. ik kan wel bellen, maar ik had zoiets, als ze me echt willen hebben dan moeten zij maar contact opnemen, ik heb toch niets te verliezen, want ik heb   vast werk. Zo zie ik ook hoe zij zijn .. ik hoorde namelijk al van een andere collega die daar ook ooit gesolliciteerd heeft en haar zoontje daar op de creche heeft , dat ze heel slordig zijn met zulke dingen.

Ook vond ik  het 0-uren contract toch ook wel erg onzeker, omdat we toch echt mijn salaris nodig hebben, want we hebben het financieel al zwaar op het moment ( maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen haha)

Dus ik werk nog steeds op mijn huidige werkplek, en die 2 halve en 2 hele dagen bevallen me prima!

En ook Annique kan nog gewoon mee , dus over 2 jaar als Annique naar school gaat zie ik wel hoe ik t ga regelen.

liefs sandra

Terug
Bovenaan