@Sandra (nicktess)

Hoi meis,

Zag dat je online bent. Hoe is het nou? Trekken jullie (jij) het een beetje? Wel zo af en toe lekker ontladen hoor, het is niet niks waar jullie doorheen moeten! Niet alleen voor Jurgen, maar ook voor jou......

Denk aan je,
Liefs
Susan

hee leuk een berichtje voor mij.

Het gaat hier op en af, gisterenavond ben ik om 21.00 mijn bed ingedoken om bij te tanken en dat heeft me wel goed gedaan.

De kinderen zijn wel erg onrustig en ik merk dat ik ook minder kan hebben en dat is geen goed combi.
Jurgen heeft een beetje de neiging om zich op problemen van anderen te storten want zolang hij een ander helpt hoeft hij niet aan zichzelf te denken. Met als gevolg dat hij vandaag weer helemaal gesloopt was.
Ik verbaas me er wel over hoe goed hij erover kan praten, a.s donderdag gaat hij voor het eerst naar een psycholoog, ben benieuwd hoe dat gaat.

Dus ja hoe gaat het hier..........wisselend.

Bedankt voor het meeleven
Liefs sandra

Lieve Sandra

Je klinkt toch (ondanks alles) positief en dat is een goed teken! Fijn ook dat Jurgen donderdag terecht kan én er zo goed over kan praten.

Tja, en onrustige kinderen.......... het wordt ook eens tijd dat we weer écht naar buiten kunnen met ze, even die energie kwijt en de gezonde buitenlucht opsnuiven: dat is voor iedereen goed, toch?

Sterkte en succes de komende tijd!

Liefs
Susan

Ik moest er ook net gisteravond aan denken hoe het met jullie was, maar Susan is me voor met het plaatsen van een berichtje.

Ik heb nou ff geen idee wat ik moet schrijven, het is natuurlijk een klote situatie voor jullie maar met de tijd zal het wel weer beter gaan. Jammer dat de kindjes het ook merken, maar dat is denk ik niet te vermijden.

Veel sterkte in elk geval!

Annemieke

Terug
Bovenaan