Sandra

Hee Sandra,

Ik had onder jouw berichtje ook al gereageerd, maar ben wel heel benieuwd hoe jouw/jullie uitslagen zijn?!

Ik ben ook weer vanochtend bij m'n gyn. geweest en het lijkt erop dat mijn follikeltjes nog niet echt goed rijpen, dus ik moet vanavond voor de 5e (!) keer GonalF spuiten, daarna ovitrelle spuiten voor de eisprong en dan kunnen de 'snelle jongens' van mijn man geïnsemineerd worden.

Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt en hoop dat de vertraging een goede en duurzame basis vormt voor de innesteling en dat het deze keer eindelijk lukt!
Dit is m'n 9e behandeling en da's wel een van m'n geluksgetallen!!

Keep my fingers crossed for you all, grls!

lfs. Suus

ha suus, jij ook hier. ik ben vandaag thuis gebleven ivm vreselijke verkoudheid, maar moet eigenlijk nog wel wat dingen doen...dit forum is wel afleidend zeg!
nog steeds spannend bij jou dus. hoe vaak gaan ze dat controleren, de groei van de follikels? wanneer denk je dat de inseminatie kan plaats vinden? t is voor mij allemaal abracadabra, behalve dat ik getal 9 ook een hele mooie vind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dus wie weet: volgens mij is er wel een virusje op gang gekomen als ik de berichtjes zo lees...
liefs, lis

hoi suus
nou we zijn bij de geynaecoloog geweest en hij had niet zulk mooi nieuws helaas.
uit het zaadonderzoek van mijn man bleek dat er geen enkele zaadcel te vinden was. net zoals bij ons vorige inwendig onderzoekk na het samenlevingstest.
volgens haar is de kans dat hij vruchtbaar is heel klein omdat hij als kind de bof heeft gehad.
hij moest bloed prikken en daar krijgen we over 2 weken de uitslag van.
hierin kunnen ze zien of de bacterien van de bof zijn vruchtbaarheid hebben aangetast zeg maar.
ik ben er helemaal kapot van, omdat onze kans op een kindje samen wel heeeel erg klein is geworden.
ze begon zelfs al over donor enzo
ik hoop dat er uit die bloedtest nog wat positiefs komt, en dat er geen antistoffen tegen het vruchtbaar zijn in zijn bloed nog zitten.
hij moet dan weer zijn zaad inleveren.
en mocht er dan toch wat levende zaadcellen inzitten dan moeten die waarschijnlijk alsnog via IVF worden ingebracht.
echt kut..sorry hoor
liefs sandra

Hoi Sandra,
ik ben thuis op de compu bezig dus check t forum zo af en toe. ben dus even bij jullie ' ingebroken'
da's wel klote om te horen zeg. ook voor je man heel erg. dat zoiets als de bof dat met je kan doen! bahbah wat is t allemaal toch oneerlijk dit soort dingen!!!!!!!!
maar ik hoop dat jullie over 2 weken misschien nog een lichtpuntje krijgen, wie weet is t iets anders waar nog iets aan te doen is. ik help t je hopen, sterkte, lis

Heeeeee Suus!

Jee wat lees ik nou? Spannend hoor, ben een paar dagen niet op het forum geweest! Ik hoop dat alles gesmeerd loopt en inderdaad, laat die eitjes maar lekker op het gemak rijpen, haastige spoed is zelden goed, zei mijn moeder altijd!

Ik zal aan je denken en ben erg benieuwd naar het vervolg!

Liefs Lara

Dapper van alle meiden die zichzelf prikken hoor!

Hey meiden,

Lis, da's geen pretje verkouden met deze temperaturen, al die airco's .. werkt ook niet echt bevorderend!

Mijn eitjes klinkt als een kip!) moeten min. 2 mm groot zijn, en nu was eentje pas 1,6 mm en die andere nog piep. Ik moet daarom vanavond nog een keer Gonalf spuiten en dan moeten ze volgroeid zijn. Vrijdag heb ik dan de inseminatie. Ik kan me voorstellen dat dit abracadabra is voor jou en hoop dat je zover niet hoeft te komen!

Sandra, wat een *** bericht zeg. Dit moet voor jullie beiden hard aankomen... Ik kan me voorstellen dat je nu nog niet toe bent aan dingen als donor e.d. Je moet eerst dit samen verwerken! Wel tactloze gyn, zeg.
Ik leef met je mee en hoop dat jullie dit een plaatsje kunnen geven.
Veel sterkte, ook voor manlief.
liefs van Suus

Hoi Suus, ik hoop dat je injectie helpt en dat ze snel goed rijp zijn en ik las dat 9 jullie geluksgetal is. Wanneer moet je terug, morgen? Dat is ook een 9, laten we hopen dat dit extra geluk mag brengen.

Succes ermee!!!

Liefs Molly.

Terug
Bovenaan