sandra

Goedemorgen,

wat ben jij al vroeg wakker zeg!! haha.
ja is goed, ze komt om 10 uur..ik ben zelf ook wel benieuwd..
en of hij gegroeit is..enz..spannend..

groetjes san

tja manlief zijn wekker gaat om 5 uur al af en hij wordt er niet wakker van dus je kan nagaan wat er gebeurt he.
maar goed ben benieuwd hoor. zo eigenlijk naar het open weeg uur van het cb willen gaan maar ja ze komen m'n werk bezorgen dus ik moet thuis blijven ben benieuwd 5 sept wat tie dan weegt

Hi,

nou alles is Goed, spugen is normaal..als het maar niet teveel wordt..
en weet je wat hij weegt 3520 gram...hij is morgen 2 weken en zijn geboortegewicht was 3360 gram..dus gaat super goed..
hij ligt alleen nu ff lekker te gillen..
we mogen ook al 6 voedingen gaan doen van 100 cc...dus dat is wel lekker..

Liefs san

kijk dat zijn berichten meid
suc6 dat zijn de eerste stappen he. wat jij. ik ben benieuwd wat ze van Jr zeggen de 5de,maar goed ga maar lekker naar je kleintje. die van mij heeft al lekker zijn fles gehad en ligt heerlijk te ronken.

Hi,

spannend dus jij mag volgende week dinsdag naar het bureau toe, wat denk je zal hij lekker gegroeit zijn? hoe zwaar was hij eigenlijk bij zijn geboorte?

ik ga vanavond met wesley douchen...een vriendin van me is kraamhulp geweest, en die komt me helpen..ik ben benieuwd of hij het leuk vind...

Liefs san

Hi,

nou hij vond het douchen helemaal geweldig!!! hij hing zo lekker tegen me aan...
gelukkig is het bij ons in de douche snel warm, dus het was nog niet eens gillen toen hij eruit kwam..later wel natuurlijk!

2450 is wel klein, maar je was ook een maand te vroeg bevallen toch?
nou dan is het zeker wel een verassing hoeveel hij gegroeit is, maar zijn ze met 2 weekjes ook niet nog bij jou thuis geweest??

groetjes san

Terug
Bovenaan