Sandra

A

Anoniem

Guest
Heb jij ook foto's waarbij Tess NIET ergens op-, in- of uit- klimt? Wat een klouteraapje zeg! (schatje!!!)
Liefs Nelleke

euhh even zoeken

deze niet

deze niet

deze ook niet

jaaaa ik heb er één gevonden!!!!!!!

Maar inderdaa ze klimt echt overal in en op, deze week alleen al zat ze in de tv kast, is ze via haar stoeltje op haar kamer op de sitetabel geklommen en zat ze in de la van de salontafel. Leuk voor de foto's maar ook erg vermoeiend.

Liefs sandra

En kijk jij dan toe hoe ze dat doet? Of laat je haar gewoon spelen zonder dat je kijkt en ineens zit ze op de tafel?

nee vaak ben ik in de keuken en dan hoor ik ineens jaaaa, als ik dan ga kijken dan zit ze ergens op of in. Ben er wel wat makkelijker in geworden, 9 van de 10 keer gaat het goed en anders kan ik de hele dag niets anders doen dan bij haar zitten. Ze is trouwens wel heel voorzichtig in hoe ze het doet (voor zover dat kan als je bovenop een kastje zit )

Liefs sandra

Jaaa, die truc met de stofzuiger ken ik! haha.
Ik ben er nog steeds niet achter of ie het nou leuk vind die stofzuiger of dat ie erbij blijft om de situatie onder controle te houden. Hij brult er namelijk bij alsof ie dat ding nog moet overwinnen!!

Hihi, ja ik heb een open keuken, dus ik zie 'm altijd. En als ie dan aanstalten maakt om ergens op/in of tussen te klimmen dan sta ik er misschien te snel naast!
Maar goed, leuke foto's!!!

WHAHAHAHAHAWAHAHAHA meiden, wat een gave foto's!
Stef is (nog) niet zo'n waaghals...

Liefs Annet

Terug
Bovenaan