sandra2

hallo allemaal ik las dat er nog een sandra was dus noem ik me sandra2.
even een vraag ik ben nu 3 weken bezig zwanger te worden naar mijn idee heb ik mijn eisprong vrijdag al gehad.
we hebben flink geklust maar nu heb ik al een paar dagen pijn in mijn onderbuik als ik over een hobbeltje rij met de auto doet het pijn en mijn tepels doen zeer wat zou dit kunnen zijn? innestelen misschien ik heb geen idee misschien heeft iemand ervaring??
bedankt.
 
Hoi Sandra2,

Jouw verhaal lijkt een beetje op wat ik net heb geschreven. Ik heb alleen het idee dat ik vandaag mijn eisprong heb en dat ik dat voel. Maar toen ik de eerste keer weer ongesteld was, heb ik daar niet zo'n last van gehad. Het voelt net alsof je echt erg ongesteld moet worden. Eigenlijk heb ik dus ook geen idee wat ik voel!!
 
Kan van alles zijn, maar dat je zelfs wat voelt als je over een bobbeltje rijdt kan eigenlijk geen verband houden met een eventuele zwangerschap. Ik bedoel als je vrijdag je eisprong hebt gehad duurt het zo wie zo nog een dag of 10 voordat het eitje is ingenesteld en de vrucht hormonen gaat afgeven waardoor je lichaam weet dat je zwanger bent en je dus zwangerschapsverschijnselen (mooi woord voor galgje of scrable) kunt ervaren.

Dat je pijn in je buik en borsten hebt kan ook te verklaren zijn door je eisprong. Weet niet of en hoe lang je aan de pil bent geweest, maar meestal reageert je lijf dan nogal overdreven bij de eerste eisprong.
 
maar ik ben al drie weken om de dag aan het klussen, misschien is mijn eisprong eerder geweest ik heb geen idee maarja we zullen zien moet ook vaak urineren.
bedankt voor jullie antwoord.
 
Terug
Bovenaan