Sandra2

wij willen ook dolgraag kinderen,kan me niet voorstellen zonder.ook omdat mijn vriend al tegen de 40 loopt.gelukkig kan ik voor die tijd mijn ei nog kwijt op de babygroep waar ik werk!dat scheelt.
en ja ik ben ook niet meer piep..
gr. petra
 
tegenwoordig is dat de gemiddelde leeftijd kijk wij zijn er met alles héél jong bij komt waarschijnlijk ook omdat ik niet door gestudeerd hebt!! mensen maken tegen woordig eerst carriére dat is toch niet zo gek!!
en ik weet zeker dat jullie ook papa en mama gaan worden
 
en neeeeeeeeeeeee je moet je ei niet kwijt op de babygroep je moet hem houden en laten bevruchten door je mannetje hihihi veel succes meis!! wanneer was je NOD ook alweer en hoelang zijn jullie bezig??
 
ja, toen ik terug las,dacht ik neeee,niet mijn ei...hihi
ik heb niet doorgestudeerd maar mijn vorige relatie (heeft toch nog 6jr geduurd)wilde toch geen kinderen,vandaar. en nu heb ik nog geen 2 jaar een relatie,maar we zitten wel met alles op 1 lijn,zo goed als. vooral wb kinderen.
mijn nod is 13 juni en we zijn bezig vanaf november '03
 
ik duim voor jullie en 5 juni is mijn nod duim je ook voor mij?? en mijn man en ik waren 17.03.2004 precies 3 jaar bij elkaar vandaar dat we die dag getrouwd zijn het was de hele week snertweer behalve die woensdag!!
laten we nu ook zoveel geluk hebben.
 
Terug
Bovenaan