Sandy

Nog een vraagje... mijn zoontje is nooit dol geweest op badderen. Vandaar dat hij altijd met mijn man of mij meegaat onder de douche. Alleen nu is hij 10 maanden en hij wordt nu echt te zwaar voor mij om hem onder de douche te wassen, etc. Hoe doen jullie dit (wij hebben dus geen bad in de badkamer)?
 
Wat ook heel leuk is, om ze gewoon in hun eigen badje te zetten. En dan in de badkamer zetten. Mijn zoontje vind dit helemaal geweldig, nou is het ook echt een waterrat. Wij zetten hem wel eens in zijn badje in het grote bad, en dan een beetje spelen met de douchekop. Spetteren met water. Speeltjes erbij, en het is ook niet zwaar voor jou. Goeie oplossing hoop ik voor je. Wij douche ook altijd met ons zoontje maar hij begint met zijn 10 kilo toch wel zwaar te worden, dus wisselen we het wel eens af met of in het grote bad met mij of pappa, of gewoon in zijn badje, Allemaal prima. Groetjes El
 
Hoi,

Wij hebben een badstoeltje, ja hoe omschrijf je zoiets..... zeg maar het bovengedeelte van een kinderstoel die je met zuignappen op de grond (onder de douche)vast zet. Zelf hebben we hem nog niet gebruikt (Pascal zit nog niet zo goed en vind badderen geen probleem) maar volgens mij is het wel handig. Suc6
 
je kan het badje toch ook onder de douche zetten, dan heeft jij toch de spetters van het douchen, maar je hoeft niet te tillen. En je kan er zelf bij blijven staan/zitten
 
Waarom houd je hem vast; hij is tien maanden, dus kan hij onder de douche ook op de grond zitten; om het gezelliger te maken ga je er dan zelf ook bij zitten, tenminste zo doen wij het. Even optillen om de onderkant te wassen, klaar.
Succes,
Michelle
 
Terug
Bovenaan