Sanne en ?????

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben nu 36 weken zwanger en we hebben nog steeds geen nam voor ons tweede kindje als het een meisje wordt.
Iemand iedeetje?

Groetjes Indy

Jullie eerste dochter heet Sanne? Leuke naam :)

Misschien heb ik een paar ideeën voor jullie:
Lotte
Franziska
Femke
Bente
Ymke
Sophie
Hanna of Hannah
Dagmar
Mariel (mijn dochter's tweede naam)
Laura of Lauren
Ida
Lena
Evy of Evi of Eva
Ellis of Elise
Nadine
Emma
Maud
Kirsten
Lisa
Mila of Milla
Matilda
Saskia
Tessa of Tess

Er zijn zoveel namen, maar ik weet ook niet wat je precies leuk vind. Misschien zit hier iets tussen wat je leuk vind. Anders kun jij en je partner ook eens op internet een site met allerlei baby namen opzoeken en dan kijken wat je leuk vind.

Groetjes Elle, 38+2

Hoi,

Ik ken een gezin met 3 meiden met de namen Sanne, Lotte en Karlijn.

Groetjes.

Hallo

Er zitten al leuke namen tussen!!!
Wij hadden een naam Evi maar nu heeft een kennis een dochter gekregen met die naam.

Mama van Dean
: De eerste naam die bij mij op kwam was Lotte, en ik moet zeggen dat Sanne en Lotte een leuke combinatie is.

Indy: Evi is een leuke naam, wel jammer dat een kennis net is bevallen van een dochter met die naam dan. Maar hopelijk vinden jullie een andere leuke naam (misschien wel uit mijn lijstje :p)

Groetjes Elle, 38+2

Hoi Indy,

Wat balen dat er nu net nog een Evi is geboren.

Ik heb ook nog wel een paar suggesties:

Famke ( fries voor meisje)
Sterre
Bo
Enja
Dian
Ester
Eefje

Wel moeilijk hoor! Wij hebben zelf al drie jonges die alledrie vernoemd zijn en zitten
nu ook al een beetje te dubben hoe het met een 4e jongensnaam komt. Maar wij hebben nog even de tijd......tot oktober.

Succes met het vinden van een leuke naam.

Groetjes,

Suus

Laat Lotte nou ook mijn eerste ingeving zijn. Ik heb vrienden waarvan de moeder Sanne heet en de dochter Lotte. Ik vind het een lieve combinatie!

Terug
Bovenaan