Sanne geboren

Hoi iedereen,

Afgelopen zondag 8 augustus zijn wij de trotse ouders van dochter Sanne geworden.
Na een bevalling van 9 uur is Sanne geboren.
Helaas wilde de placenta er niet uit en verloor ik binnen 10 minuten 2 liter bloed, waardoor ik in een shock dreigde te raken. Met spoed naar de ok gebracht. Nu gaat alles goed en zijn we lekker thuis aan het genieten.
MIjn herstel kan wel even gaan duren, omdat ik een zeer laag hb gehalte heb en ik mag ook echt nog niet uit bed, dus laat me heerlijk verzorgen door iedereen. :)

groetjes Miralda

Hallo Miralda!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sanne!
Dat is wel schrikken van dat bloedverlies... gelukkig ben je goed herstellende.
Geniet van de kleine en de verzorging en knap maar snel weer op!

groetjes,
Juulke (8 weken zwanger)

Hoi.

Ik kwam ff spieken vanaf het september forum. Bij deze Van harte Gefeliciteerd met jullie dochtertje Sanne.
Heel herkenbaar verhaal over bloedverlies door niet loslaten van placenta. dat had ik bij mijn eerste ook. Hoefde gelukkig niet naar de ok,maar het had niet veel gescheeld.Ben toen 1,5 liter bloed verloren en ik kan je helaas melden dat je nog niet zo snel de oude zult zijn. Zorg goed voor jezelf en wellicht ben je al aan de Floradix. Drankje dat je ijzergehalte weer wat sneller op pijl zal brengen.Laat je maar lekker verwennen,zorg goed voor jezelf en geniet van je meisje.

liefs do29
35 wk

Terug
Bovenaan