Sanne1979

<p>Hoi Sanne,</p><p>Ik zag ergend dat je weer zwanger bent! Wat leuk! Gefeliciteerd. </p><p>Ben je nog naar acupunctuur geweest? Of is het zo gelukt?</p><p>Heb je al echo gehad?</p><p>Stan is nu 4 maanden en doet het super!</p><p>Liefs Rosiana</p>

Hi Rosiana, wat toevallig ik moest vanmorgen nog aan je denken. 
Fijn dat het goed gaat. Gewoon alweer 4 maanden. Wat gaat het snel he? 
Ik ben inderdaad weer zwanger en dinsdag de 8-wekenecho. Ben nu wel minder zenuwachtig dan de vorige keer. Zo’n verschil. Ik voel me op wat misselijkheid en moeheid prima. Ook doe ik weer acupunctuur. 
Leuk weer wat van je gehoord te hebben! 

Hoi Sanne ,
Wat lief! Ja gaat veelste hard.
Toch wel weer spannend! Voel je je ook anders dan bij de oudste? Lijkt mij ook echt wel weer leuk zwanger zijn. ( we wachten nog wel even hoor;-)
Ik vind het ook leuk om dingen van je te lezen.
Liefs 

Wauw ik lees dat je een kindje hebt gekregen Rosiana. Ik wist dat helemaal niet!  Wat ontzettend leuk!  Ik  ben echt happy de peppy voor je! Zo leuk... hoe gaat het verder met je? En Sanne je bent voor de 2de keer zwanger gefeliciteerd... hoe gaat het met jou? Ik ben ook opnieuw zwanger en ben nog heel pril, 7,5 week. Voel me verder goed ?

Ik ga het vertellen tegen onze gezinnetjes met de kerst. Het is pril maar we willen het graag vertellen en het zijn ook een beetje om die feestdagen. . Normaal drink ik wel graag een wijntje nml hihi. Zo zin in!  Ik heb een shirtje gekocht voor lotte met hoera ik word grote zus erop.  Hoe hebben jullie het verteld? 

Terug
Bovenaan