@sanneh

wat een rot-opmerking die je vader heeft gemaakt, die is vast heel erg hard aangekomen...

Ik kan zeggen "ja mannen" maar gelukkig zijn de meesten niet zo...en daarbij kregen wij een soort gelijke opmerking maar dan van een vrouw.

De oma van mijn man zei toen het fout was met ninthe* "ja ze hadden het er ook veel te veel over, dat is de goden verzoeken" met andere woorden als wij niet zo blij waren met de komst van ons eerste kindje en er niet over spraken was Ninthe* niet overleden en gezond ter wereld gekomen.

Dikke bull...maar die wel heel pijn doet.

Hoe is het nu met jullie? kan je het wachten allemaal nog aan?

Liefs randy

hey sanneh

veel sterkte ermee z`n opmarking vergeet je natuurlijk nooit meer want het is wel een kindje wat in jou groeit en al vanaf het eerste moment van houd veel sterkte en ik hoop dat het voor jullie goed mag uitpakken en dat jullie een gezond wondertje mogen krijgen

en randy van jou kan ik wel uit je verhalen lezen dat je nog steeds van ninthe houd en dat je haar nooit zal vergeten

liefs black

sommige mensen weten niet hoe zoiets aan kan komen. mijn moeder heeft zelf 3 miskramen gehad dus ik had meer begrip van ze verwacht. laatst was ik met mijn ouders in de stad we waren even wat aan het eten en toen hadden we het erover. ik zei als het alleen down heeft dat we het niet weg laten halen, ik kon gelijk aan mijn vader zien dat hij boos was. hij zei dan kan je nooit meer werken. ik zei met het werk dat ik ga doen valt het misschien wel te combineren. ( ik ga een opleiding doen voor gastouder). we zullen onze keuze niet laten afhangen van wat anderen denken maar ze kunnen ons wel pijn doen met hoe ze reageren.
maandag moet ik naar het ziekenhuis voor en intake en dan word de datum voor de punctie vastgezet.
wachten is heel moeilijk, iedereen vraagt hoe gaat het, dan zeg ik maar: goed hoor.
zodra ik meer weet over hoe het echt gaat dan laat ik het jullie weten.

groetjes sanne

Terug
Bovenaan