@ sannemams

hoi

je had op mijn winkel tips topic gereageert als echte rotterdamse ;-)
nou had er nog iemand anders op gereageert en die zij dat er de grootste kinderkleding H&M zit , klopt dit
en heb je voor mij nog een tip om mijn auto te parkeren??
wij willen graag snel en dicht in/ bij het centrum parkeren zodat we gelijk bij alle winkel zitten
ben 1 keer eerder geweest in rotterdam om te winkelen toen zaten we aan de andere kant van het centrum volgens mij vlak bij het tram/bus station war je ook helemaal beneden winkels hebt als je me snapt . kwamne we er later pas achter dat aan het andere kant van het station echt alle winekls zaten hahaha
ik ga met de auto dus als je nog een goede parkeergarag ofzo weet die niet al te duur is kan ik ff route plannen en weet ik ook gelijk dat ik IN de stad zit hahaha

groetjes en bedankt

moekje

hoi
nog even een vraagje
je had het over de KOOPGOOT??
ligt dat in het centrum ?? of soms wat ik net omschreef daar beneden vlak bij de bussen hahaha
hoop dat je mij nog snapt

ik lijk wel wereld vreemd haha

hoi nog ff een vraag

je had het over de KOOPGOOT
is dat in het centrum??
of daar wat ik bedoelde beneden vlak bij de bussen
hahaha

lijk wel wereld vreemd hahaha

hoi hoi

ben ik weer hahaha
ik denk dat ik dan maar naar de koopgoot ga
want daar zit een V&D H&M en bijenkorf toch??
nu alleen nog een dichtbijzijnde parkeerd garage die niet al te duur is

BEDANKT

groetjes gaotische moekje

Hoi Moekje,

Ben inmiddels geen Rotterdamse meer, maar Alphenaar. Maar wel geboren en getogen Rotterdamse haha

De koopgoot heet trouwens ook wel beurstraverse. Denk, meld het maar ff voordat je die niet kan vinden op de borden ofzo :)

De koopgoot/beurstraverse ligt midden in de stad en de winkels. De Coolsingel komt je misschien wel bekend voor? Daar gaat het onderdoor...

Goedkoop parkeren gaat in de stad niet lukken denk ik. Je kan wel bij een metro halte parkeren en dus de metro pakken en dan bij Beurs uitstappen maar dat is wel omslachtig en een strippenkaart kost ook geld. Vroeger deden we dit wel, maar tegenwoordig gaan we toch geen hele dagen meer dus voor die paar uur wil ik dan wel betalen. (ookal is het altijd ff schrikken qua prijs)

De V&D heeft een parkeergarage en de Bijenkorf ook. Verder staat het ook altijd wel op bordjes aangegeven hoor. Maar als je een van deze 2 hebt ben je wel midden in het winkel gebeuren.
Hoop dat je het niet erg vind om in een drukke stad te rijden?!

Waar kom je ookal weer vandaan en wanneer wil je gaan? (winkels gaan meestal rond half 10 open he!, daar vergis ik me nog wel eens in als ik vroeg wil zijn)

Khoop dat je wat aan m'n info hebt

Groetjes en veel plezier!
Sannemams

hoi hoi

ja dat ik moet gaan betalen vind ik niet erg maar wat kost het gemiddelt?? 3 euro per uur ofzo?

ik kom uit nijmegen dus moet toch nog een uurtje rijden denk dat ik rond half 9 wegrijd maar wil wel een beetje optijd zijn voor de drukte
borden lezen moet gaan lukken maar wat moet ik dan volgen koopgoot en dan parkeergarage bijenkorf ofzo??

het gaat vast wel lukken hihihi

bedankt voor de info en ik zal even laten weten als ik ben geweest

maar klopt het dat daar een hele grote H&M zit?

groetjes moekje

http://www.rotterdam.nl/smartsite2033686.dws

Hoi Moekje

Op bovenstaande site kan je kijken wat de tarieven zijn...
Geloof alleen dat de parkeergarages er niet op staan. Eerlijk gezegd geen idee hoeveel het is.
Maar reken er maar op dat het niet goedkoop zal zijn..

Die H&M is idd heel groot!! Helemaal achterin is de kindermode.

Koopgoot zal niet op de borden staan. Maar denk gewoon centrum en dan staat er wel Parkeren V&D of zo.

Succes!!
Sannemams

Terug
Bovenaan