sannie75

Hoi Sannie,

Ik zat net de vraag van cibi te lezen over het bloedverlies wat zij had, scrol ik naar beneden en daar lees ik je berichtje van de teleurstellende echo.... meis, ik denk aan je en hoop voor jou dat  het vruchtje snel komt op de natuurlijke manier. Wel fijn om te lezen dat de vk geen aanleiding zag die een evt nieuwe zwangerschap in de weg zal staan. Ik wens jullie heel veel sterkte toe om dit verdriet  een plekje te geven en hoop dat we   een berichtje van je krijgen als je weer zwanger bent(maar laat dit maar eerst gebeuren)

Nogmaals heel veel sterkte en ik denk aan je!

Groetjes Odette
 
Hoi Odette,

Bedankt voor je lieve berichtje. Natuurlijk is het verdrietig maar we zijn zeer positief voor de toekomst! Vanmiddag is het afgekomen dus nu kan het herstel gaan beginnen zeg maar! Morgen ga ik weer aan het werk en wij hopen idd ook snel weer een positief berichtje te kunnen plaatsen hier op het forum! Het is echt goed om te lezen dat jullie zo meeleven! Bedankt en ik blijf zeker meelezen hoor!

Groetjes Sandra

 
hoi odette, was eigenlijk benieuwd hoe ver jij in je zwangerschap bent???ik ga morgen(heb net met manlief besproken)ochtendurine opvangen en testen, dus ik laat snel iets weten,groetjes janneke
kan van de zenuwen bijna niet slapen want wat zal er gebeuren verder he, als je een spiraal heb en die moet eruit terwijl je zwanger bent,als dat maar goed gaat........
 
Hoi Janneke,

Begrijp ik uit je verhaal dat je ondanks het spiraaltje toch zwanger bent?? Mmm, apart (als dat zo is) dan moet het kindje wel heel graag willen komen!! Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat in zijn werk gaat een spiraaltje verwijderen als je zwanger bent. Zit uberhaubt met het anticonceptieverhaal in mijn maag...wat wil ik na de bevalling van nummer 2 (eigenlijk diep in mijn hart niets gebruiken en zo door voor nummer 3 als dat kan.....laat het mijn man niet horen, hahaha!!)

Ik ben morgen pas 14 weken...zucht ze kruipen echt voorbij. Voor mijn gevoel gingen ze bij de zwangerschap van Isabelle veel sneller maar dat zal wel schijn zijn geweest.

Ik ben zo benieuwd  hoe de test uitvalt morgen..Ik kan er zelf helemaal de vlinders van spanning in mijn buik krijgen!!

Meis, ik ga aan je denken en zodra je de uitslag weet laat je het mij ook weten he?? (hoewel, misschien wil je wel eerst andere mensen het goede nieuws melden.... nou ja, als je het me maar laat weten) Ik duim voor jullie!!!

Groetjes Odette
 
Terug
Bovenaan